Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-08-16 22:01:27 följande:
    rumpa pumpa... tudelidudelidutt....

Nä är ett för "inbjudande" namn
    rumpa säger ja till min son till vuxna säger ja röv elelr häck hehee
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-16 22:13:14 följande:
    Jag hade typ 41-42 när jag var tonåring.. Nu har jag 39-40.. Helt sjukt... Menmen.. Vet hut det är att inte hitta skor..
    ja HADE 41-42 innan sonen kom men nu har ja 42-43.... heeelt sjukt samt mina fötter blivit bredare sen ja fick barn.... MINA favorit gympadojjor kunde ja haaa heeela graviditeten och efteråt med men sen sprack dom i hälen.. alla mina skor går sönder i hälen på mina skor.. de spricker inne i skorna så vaddet för hälen försvinner... fattar inte.. alla skor gör sååå....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-16 22:14:23 följande:
    Får ju välja själv.. Jag valde själv att min son skulle ha 8 veckor sommarlov.......
    Här har de 2 planeringsdagar och sonen är 15 h ännu så han kunde ja ändå ha hemma så slapp han vara nån annan stans Därför börjar han på onsdag.. Nu är ordinarie personal tillbaka så därför går de bra och börja på onsdag Undrar om inte sonen fattar att han ska till dagis snart då han är på HEMSKT humör idag o igår... PRecis som att han märkar ja nu ska ja snart gå på dagis dååå slipper ja mamma och nu ska ja jävlas extra mycket med henne eller något sånt hehe..
  • sonen08

här har alla  15 h barn ledig 8 veckor om de inte är något annat som händer om föräldrarna börjar jobba eller så tidigare... Men vi har haft 8 veckor o börjar med mjukstart i 2 veckor innan vi kör på flera timmar sen Kommer ja in på fritidspedagogslinjen så får han gå på dagis efter de schemat annars får ja lägga eget schema om ja ska plugga distans... har ingen anning alls hur många timmar ja behöver plugga varje dag alls..

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-16 22:26:11 följande:
    min son har full koll.. Han vet att han ska till dagis imorn o att vi alal tre ska till lillisens dagis på fredag o hälsa på o att han oxå ska börja där sen..
    har inte ens nämnt dagiset ännu för min son tror de ska ske NU då.. han förstår inte att om 1 v eller om 2 dar börjar du dagis igen.... men ja har ju sagt till han om 2 dar börjar du dagis... så vet ej om han fattar de.. Men ska bli skönt och få tillbaka vardagen lite.. Att han får träffa andra barn och leka av sig och komma ifrån mamma lite
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-16 22:39:43 följande:
    Min son vill ha koll.. Han vill veta vilken dag han ska o vart.. Sen att han kanske inte förstår vilken dag tisdag är, men han blir nöjdare om jag förklarar sånt för honom..

okej hur gammal är han??

min 2½ fattar inte sånt ännu heheh

• sonen08

Ja är svensk eller ja halvsvensk eller jo svensk men med ungerkst pårbrå då min farmor o farfar är från ungern..MEN ja kan bara svenska pappa kan ingen ungerska heller..

• sonen08
    Queenie70 skrev 2010-08-17 20:43:32 följande:
    Varför har alla så bråttom på dejtingsiterna?? Är det inte meningen att man ska lära känna varandra i lugn och ro? Är det jag som inte hänger med?
    vaddå man lär ju känna personen mer i verkliga livet än via nätet då de kan vara en heelt annan person..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-17 20:46:13 följande:
    Vad kul.. Syrrans man är från ungern så mina systerbarn är halvungrare o trespråkiga..
    okej Ja var alltid sotis på alla i skolan som var 2 språkiga.. hade mer än gärna velat kunna ungerska och kunnat kommunicera med släktingar som var på besök.. men vi satt som frågetecken.. o farmor fick alltid översätta
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-17 21:25:14 följande:
    Nyduschad , tränat !
    Länge leve barnvakter Jag ska gå ner 30 kg , man slutat röka för 3 månader sen rusa jag upp i vikt
    ååå sotis på du har barnvakt ja får nöja mig emd promenader o cykelturer samt snart har ja en cross hemma så ja kan träna kvällstid...men gymma och få komma iväg o träna är bara o glömma.. har 10 kg kvar. har gått ner 15..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D