Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Breathless skrev 2010-08-16 18:20:19 följande:
    Kräks

Har du försökt få loss proppen själv?
    Går inte Har bara en toaborste.. BLir superlätt stopp i toan om man kastar i annat än papper.. VEt ej va d eär sonen kasta i.. om de är Platsbit från servetterna som han kasta i eller pappservetter som han INTE får kasta där i har sagt till han 10000 ggr... men snabb som han är..
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-16 18:34:19 följande:
    Har du ingen gammal stålgalje du kan bända isär och sticka ner?
    nej har ej det... Försöker få tag i exet så han kan ringa experterna som brukar fixa sånt här.... Går inte ens o spola i toan...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-16 18:37:27 följande:
    Eller en gammal slang.... t ex en duschslang.... i både toa och i duschen.... den når lite längre
    va ska ja göra med slangen????
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-16 18:50:42 följande:
    Kör ner den i holken(toan) och avloppet i duschen så kan du ev peta loss det som fastnat... jag brukar göra så när jag får stopp

Är bara en gång som jag inte kunde lösa det utan fick tillkalla jouren....

Testa även att spola i duschavloppet med så varmt vatten och hårt tryck som möjligt... skruva av duschmunstycket och peta ner....
    har tyvärr ingen... nu är de äckligt i dusch då ja försökte med toa bosten och sen spola ja i handfatet då kom de upp massa HMMMM i duschen....ääääckligt... har inga pengar på mobben så ja kan inte ringa slamsugaren eller va tusan de heter som fixar sånt.....exet hör inte heller av sig...... urk.... luktar snart apa inne på toan juuu....
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-16 19:27:53 följande:
    Fyll en hink med kokhett vatten o häll ner (snabbt) i toan, upprepa några gånger, om det är pappersaktigt så kommer det släppa av varmvattet, är det en leksak så blir det värre...
    okej ska prova men riskern är att all skit åker upp i brunnen i duschen ju...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-16 19:27:53 följande:
    Fyll en hink med kokhett vatten o häll ner (snabbt) i toan, upprepa några gånger, om det är pappersaktigt så kommer det släppa av varmvattet, är det en leksak så blir det värre...
    häller ja en hink med kokhet vatten så lär de ju bli massa vatten i toan...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-16 19:33:38 följande:
    Tyvär...men det är sånt man får ta
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...

jo sant.. får prova de...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-16 19:33:38 följande:
    Tyvär...men det är sånt man får ta
    de är helt stopp i toan o de är INGEn leksak funderar på om de är nått annat han kastat i fan också att exet inte hör av sig......
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-16 19:43:55 följande:
    jag spolade ner min sparkdräkt när jag var liten

Den fastnade dock inte

han har inte slängt i nåt annat papper än toapapper då?

det brukar ta lång tid innan det löser upp sig,

har någon på jobbet som inte fattar att man INTE ska slänga ner pappershanddukar i toan och spola.
    risken är att han kastat i pappersevetter eller en sån där förpackning....Hoppas inte.. ja har inga penagr idag o betala de.. Nu kommer de nån hit och ska fixa det.... Är de en plastförpackning som sitter fårn servetterna vet ja inte va ja ska säga...
  • sonen08

Stoppet är åtgärdat Sonen klappa händerna och sa WOW WOW minst tusen gånger hehehe. inte varje dag man får apploder på sånt "skit" jobb

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D