Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Solstralen83 skrev 2010-08-17 21:43:29 följande:
    Jag fjäskat för en tjejkompis Hon får välja på en middag , pengar , massage av mig  m.m
    Ja hon passa min son bara 1,5 timme max  4 ggr veckan.
    Promenader är ju kanon i rask takt , jag går med mycket med och utan barnvagn, älskar vara ute och gå.
    Crosstrainer har jag med köpt mig fast använder den sällan kommer nog mera till nytta när de blir mörkare ute.
    Ja gymmet får jag med glömma sen när jag börja heltid på jobbet.
    Men men sådant är livet ! Kan träna lite hemma , bara man går ner får de ta den tid de går.
    Fast gått ner 7 kilo av de 30 kilona på 4 veckor
    På gymmet är det bara spinning jag tränar då sen duschar jag och bastar där därav den långa tiden.
    okej ska plugga på heltid nu så har ingen möjlighet till och träna... så får bli  crosstrainern kunna träna när man vill o hur länge man vill och sonen sover gott i sängen blir kanon promenader gör ja bara med barnvagn o då blir den inte rask alls... har tyvärr ingen som kan ta sonen så ja kan komma iväg.. därför ska ja skaffa en cross
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-17 21:49:40 följande:
    Men cross är bra med
    Promenera rask med vagnen är kanon , bara låsas att de ska börja ösa ner regn och man måste skynda sig hem
    hehe..gick ner 12 kg förra hösten så hoppas dessa 10 sista med försvinner nu under hösten Kommer cykla dagligen nu till o från dagis samt kör crossen så fort ja får hem den
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-17 21:50:56 följande:
    tar en timme kvällen på crossen , du då?
    ja jag ska variara mellan 20 till 60 min sen Men har inte köpt crossen ännu ska göra de när ja får in pengar;
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-17 21:53:47 följande:
    Låter kanon!
    Hur äter du?
    äter som vanligt fast mindre portioner.. när ja gick ner 12 kg så gick ja promenader varje dag.. samt till o från sonens dagis.. samt ja åt frukost mellis lunch mellis middag o kvällsmat skippade allt skitmat.. åt mindre portioner och ja de funkade nu hoppas ja på de sista 10 kg vill med rinna av mig hehe.. ska köra på samma metod igenn fast även äta äppelcidervinäger tabletter
  • sonen08

hmm borde sooova....men ont i magen... har roliga veckan men de gör ont högre upp...

• sonen08
    Breathless skrev 2010-08-17 23:04:20 följande:
    Stackars
    lite nerver blandat med en pizza ja åt tidigare idag...
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-17 23:08:32 följande:
    trist,

men hoppas det är bättre imorgon
    ja vi får se lite sepaations ångest lär de bli....
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-17 23:06:26 följande:
    Hoppas det går över snart så du kan sova.

God Natt
    hoppas ja med sonen ska gå tiull dagis efter 8 v ledig
  • sonen08

Go förmiddag Här gick lämningen av sonen bättre än väntat.. han SKET i mig skulle inte vinka hejdå eller något,. bara leka hehe..Lär väl komma nått bakslag framöver säkert.. Men man är förberädd mentalt att de kan komma med.. Även om de gör ont i mammahjärtat att lämna en skrikande hysteriskt barn då Men första dagen gick över föräntan

• sonen08
    Blueblood skrev 2010-08-18 10:29:52 följande:
    Ska man ha enkelrytt på resan eller ska jag dela med någon/några? Hur är det upplagt?
    du får åka på en annan båt.. vi vill ju inte ha med dig....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D