• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-01-18 15:28:31 följande:
    Bah försvinner alla bara för att jag loggar in ..
    Förlåt.. jag var tvungen att ringa syster Hjärta o gråta o älta lite..försöka reda ut vad JAG vill.. Obestämd
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-18 15:27:11 följande:
    Nej nu ska jag plugga igen.. Svårt att koncentrera sig när man varit vaken halva natten med en grinig dotter.. Sen hann jag bara plocka undan efter frukosten o duscha innan dom ringde från dagis o sa att hon fått feber.. Men nu är dom hos deras pappa. O Prosits hjärna funkar inte så bra... Kanske skulle ta en power nap först o sen plugga... Hmmmm....

Hoppas ni andra sov bra inatt o att ni sov lite för min del oxå..  
    Hoppas du fått lite pluggro nu gumman, power naps e alltid bra..bara att mina brukar bli alldeles för långa... :P
    trolletsmamma skrev 2011-01-18 16:35:12 följande:
    sovit askasst 2 nätter irad inatt pgr av mardröm o natten innan pgr av sonen ramla ur sängen....

har skitont i min axel med nu vet ej va jag gjort men har svårt o lyfta den och hålla den i vissa lägen o lyfta sonen gör med ont
    kanske mardrömmarna försvinner när du gjort din komolettering..är nog den soms pökar o stressar dig :S

Du gjorde inget på crosstrainern som gör att det blev ont i axeln??

Hoppas det ger med sig snart!!
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-18 16:47:12 följande:
    oj jag hade aldrig orkat ha det så som du har.. har han nån annan?? förlåt ska inte spekulera men det låter ju mysko om han bara ringer nattetid och inte kan ringa eller vill prata.. Du förtjänar såååå mycket mera en som verkligen visar va han känner för dig ju och du får den bekräftselsen tillbaka han verkar ju inte visa mycket allls som det låter..

ringer sällan eller inte skriver på msn.. hmm förlåt men som jag skrev innan jag hade aldrig orkat hade hellre avslutat eller konfronterat han oich hade inte brytt mig vem som hört det men det är jag lycka till och jag hoppas allt löser sig så du får vara 100000 ggr lyckligare.
    Det hela började under väldigt speciella former.. han var eg ej redo för ngt nytt..o det var tvunget att vara lite hemligt för hans son farit illa utav separationen och för att hans ex bor bara ngr hus bort från mig.... 

men vi kände som vi kände o det blev som det blev..så därför har jag låtit honom "hållas"..men nu har 4 mån gått...jag vill se en utveckling.. o dessutom så tycker jag inte han ska flirta med andra då Obestämd
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-18 17:07:42 följande:
    nej denna mardrömmen handla om heeelt andra saker varför jag drömde det just nu vet jag inte... hade svårt o gå ner i källaren med o tvätta bara för detta usch....

axeln hade jag ont i redan innan jag tränade på crossen. hade det redan när jag vaknade imorse
    Fast jag brukar också drömma en massa helkonstiga mardrömmar när jag e stressad eller osäker o orolig över ngt..drömmarna behöver inte alls handla om det... o ibland handlar de om gamla saker..men det e stressen som utlöste dem...

Usch då..låter inget vidare med axeln..vi får hoppas att det ger med sig tills i morgon..

Nu ska jag ge mig ut m gumman o hundarna..måste handla o kan vara skönt att få en promenad ner till stan..behöver komma ut..

Kollade tempen på gumman precis.. 37.8 :S vet inet hur jag ska göra.. ska hon gå till dagis i morgon el inte. Hon vill.. o jag vill jobba... men kanske e dumt om det blir värre igen då :S Hur skulle ni gjort??
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-18 18:50:28 följande:
    hejhej... jajo... har varit i etuna oxå idag o sent hem... nu har barnen ätit middag o läst läxor - dags för mamma att jobba liiiiite till :/

har söstra mi haft en bra tisdag?? .-)
    PUH! Låter som en stressig dag :S Hoppas du får en lite lugn stund i kväll iaf!
    cajsasmamma skrev 2011-01-18 18:55:36 följande:
    CMs dag har vart ett jäkla stressande och motgångarna verkar aldrig ta slut.. men nu kan det bara bli bättre... Bästa på dagen var idag att komma hem till mamma och hon stekte plättar och pyssla om mig och Cajsa så nu ska jag ta ett bad i hennes badkar innan det blir kväller
    Jodå...ngn gång måste motgångarna ta slut!!!  Men ååååhhh så skönt att bli ompysslad utav mor din så där..passa på att njut o ladda batterierna nu!!

.. tror jag också skulel behöva åka bort o bli lite ompysslad..men tyvärr har vi inte riktigt den relationen :S
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-18 19:00:45 följande:
    febern är ju som högst på kvällen... blir natten lugn o hon inte har feber imorgon (o att hon idag inte haft tokhög feber) skulle jag nog släppa iväg henne... allt beror ju på hennes allmäntillstånd oxå...

låter man dom gå iväg förtidigt så kan ju det hela hålla i sig längre tyvärr... jobbigt läge... :/
    Mm.. tog ut henne på en promenad för att testa lite, o stackars gumman blev alldeles matt o svettig o glansig i ögonen..så hon får allt vara hemma en dag till :S Typiskt..vi hade båda verkligen lust för dagis o jobb nu, två dagar hemma räcker... :S Men viktigast att gumman blir frisk förstås =)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-18 19:01:56 följande:
    ohh... njut av att bli ompysslad av mor o ta ett långt bad o ladda upp batterierna så ska du se att morgondagen kommer att bli bättre

nångång måst
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-18 19:06:56 följande:
    mmm min mamma är bäst
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-18 19:09:43 följande:
    ohh... stackars tös... jaja, nu vet du iallafall att det var förtidigt imorgon... en dag till hemma o bli ompysslad av dig gör nog susen ska du se
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-18 19:11:07 följande:
    Min mamma bor en trappa nedanför mig så det är liksom inte så lång och jag kan gå upp till mig i bara badrock
    AHA!! Smiiiidigt!! Skrattande

Min mamma bor mitt emot mitt jobb... o nog blir jag bjuden på lunch ibland..men det är liksom inte det där att man kan känna att man bara kan gå dit o bli bortskämd vilket jag skulle behöva nu, bli lite ompysslad.. Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D