• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nähä..dags att fixa mat!

• Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 17:35:26 följande:
    heja mp!
    jag försöker hitta den där drivkraften med o komma iväg till f&s... :/
    Önskar jag kunde komma iväg..men har juh gumman på heltid :S
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 17:42:11 följande:
    ohh bjuder du?? Tungan ute

jag har ingen fantasi alls idag... :/
    Det blev enkelt men gott idag..tomatsoppa m pastaskruvar...  Bara att ta en förpackning passerad el krossad tomat, lika mkt mjölk o så ett par grönsaksbuljongtärningar osså krydda med dragon o timjan..o sne vad man vil ha i.. jag hade i lite sambal oelek, några  vitlöksklyftor osså lite persilja på toppen...smidigare kan det inte bli Skrattande
  • Cee

Gumman har fortfarande 37.8 :S Men har gett henne en alvedon nu, kanske det behövs för att bryta det hela.. hon e hyfsat pigg så har faktiskt ringt chefen o sagt att vi gör ett försök i morgon..

Tyvärr har jag börjat huttra o få feber nu..men det e juh tyvärr sånt man inte har råd att bry sig om :S O vi vuxna har juh lättare för att bita ihop än de stackars små..så det ska nog gå bra =)

• Cee

Tycker vi ska ta o bestämma en sak!!!!

När jag inte är här så håller ni käft! Skrikandes

O när jag sen kommer hit så svadar ni på som sjutton!! Skrattande

Fasen vad jag e osynkad med er ObestämdTungan ute

• Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:25:10 följande:
    ohh... ingen mormor eller morfar som kan ta henne nån timme här eller där??
    lite egentid måste du ju ha... för o ladda batterierna lite :/
    Nopes tyvärr.. så e 4 år utan ngn egentid mer än när hon somnat o de tre ggr jag varit ute på puben..:S o joo..när jag e på jobbet förståss... :)

o jo..man skulle verkligen behöva få komma ifrån o ladda batterierna o göra ngt för sig själv :/ mne hon blir juh äldre =)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:26:56 följande:
    ohh... då hoppas vi på det bästa imorgon

men vänta här nu... det var inte meningen att DU skulle gå o bli sjuk
    Nää..det var juh inte precis vad jag hade tänkt mig.. men det löser sig.. huvudsaken e att gumman blir bättre =) Brukar juh inte bli så farligt på en annan =) Kanske inte e så konstigt med all stress o oro senaste dygnen om man får en liten släng..jag reder mig snart =)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:27:50 följande:
    haha... men nu är du la här??

så då har jag tillåtelse att babbla nu??
    Oh ja nu e jag här....men bra att du kollade med mig först. Tungan uteFlört 
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-19 18:29:35 följande:
    Vi kör tvärtom när du inte är här så babblar vi och när du är borta såå har du 100000 sidor o läsa

Så får vi andra ha det SPECIELLT NÄR nattugglorna är igång
    Mmm.. e juh det som e såå typiskt.. för man hinner liksom aldrig läsa ikapp :S Var som förr i tråden..gick man ifrån 30 min så hade man 20 sidor att läsa i kapp :S ;P
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:32:56 följande:
    ohh...
    kan man inte få nån slags hjälp när man är ensamstående??

jajo, äldre blir de det ska gudarna veta... åren springer iväg :/
    Jamen visst önskade man det.  De ska starta ett center här nu.. men det är bara för militärföräldrar som är ensamma med sina barn när deras respektive e på utlandstjänst.. Dås ka de ha ett center att samlas på o hjälpas åt med barnpassning o dyl.. hade varit ngt =)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D