1manswoman skrev 2011-01-18 22:32:59 följande:
men för fan gumman!!! ge mig nummret så ska ja ge han en jävla utskällning!!!
Humm..går det inte att citera över flera sidor?
Ja,ja..TACK iaf ALLA sötingar för eran respons
Ska väl försvara grodan ngt, det är inte så att han skriver puss o gos o gull.. men det är så där flirtigt m undermening.. o så gör jag också, fast med den jag är intresserad utav, honom då mao. Det var så han o jag började denna resan också, att sitta så där på FB o kommentera ungefär allt den andre skrev o fick långa långa rader med kommentars-dialog under varje status..munhöggs så där lite sött.
Nu kommenterar han INGET på min sida.. på sin höjd gillar han ngt ngn enstaka gång. Har tänkt att han vill ha det så för attd et ska vara så hemligt..men nu kommenterar han juh hela tiden på den här andras sida. O hon gjorde inlägg i hans logg i går som han o hon kommeterade många ggr.. bla ngt om att hon spelar så oskuldsfull men att han minsann vet att så inte e fallet osv.
Det är inget jag kan ta o vara arg på honom för.. han gör juh eg inget fel..men jag blir sårad utav det, att hon får sååå mkt uppmärksamhet o jag ingen alls.
Dock skickade han ett sms i går kväll o hoppades gumman skulle krya på sig o skickade krya på sig kramar till henne...gulligt o det värmde..men inget till mig mao :S Kändes iaf ngt bättre ett litet tag..
Höll mig online halva natten på msn..för han brukar juh komma in sent. Men han kom aldrig online, såg honom inte online på hela dagen igår.. så mao så står han antingen i "visa som offline"-läge, vilket han brukar göra delvis under dagen.. men tror nästan han blockat mig, för att han vill chatta med den andra.. för sååå mkt brukar han aldrig vara bort från MSN o sen hon kom in i bilden har han också varit mer i "online"-läge och även nonchat mig när jag skrivit.. :S
O nu det första han gjort på morgonen var att kommentera hennes status hon skrev sent i går kväll, som han missat...
Som ni förstår är detta en känsla hos mig.. jag har inget konkret... men brist på uppmärksamhet o bekräftelse av ngn i 4 månader och sen se hur han ger ngn annan så mkt.. o så den där magkänslan.. den som aldrig brukar ha fel...
Hur eller hur så mår jag skit om jag inte får ngn bekräftelse el försäkran från honom..så ett snack är oundvikligt.. men ska försöka att inte gnälla, klaga eller beskylla utan bara undra var vi står utan att blanda in ngt om ngn annan... Men får juh vänta tills nästa vecka för innan dess kan jag juh inte träffa honom :S
O ytterligare en sak (blev ett långt inlägg det här..flåt :S) vi har juh inget regelrätt förhållande.. han sa för 4 mån att han inte var redo.. jag sa att det var vad jag ville.. men vi hamnade här ändå för att vi båda blev lite tagna på sängen utav våra känslor o inte kunde stå emot dem. Han har försäkrat mig på ett väldigt fint sätt attd et inet bara är för sexet...o han var verkligen ledsen när jag i början trodde det. (vet att det låter otroligt naivt utav mig, men det tror jag på, attd et verkligen var så innan iaf) O han har juh gett så mkt mer under denna tiden o haft med barnen till mitt jobb, o erbjudit sig att springa upp t min mamma m bilnyckel o erbjudit sig att komma på kalas m min familj... tycker han tar liite för stor roll i vårat liv för att bara vilja ha sex :S
Har kännts som han har velat släppa efter..men inte vågat o inte varit riktigt redo..men ändå pendlat där mellan... Så e det som e slitigt för mig..att känna att nu, nu börjar det släppa..o sen blir det ett sådant här bakslag :S
Men men..han har kanske kommit på andra tankar sedan hon kom in i bilden :S
Eg borde jag ta tillbaka kontrollen o göra upp m mig själv om detta verkligen är en karl som jag skulle vilja ha en riktig relation med!! :S Synd bara att han e såå go o fin när han verkligen är här...o att det finns det där som kallas känslor :/
Så där..nu ska jag sluta ta upp plats i etern ;P Ville bara klargöra lite ;P