• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-01-15 21:36:58 följande:
    Har konstaterat att det inte är lönt att hålla på med dejtingajter iaf.
    Ja du....dem är jag också heeelless på...  :S slöseri med tid mest känns det som..vill nog snubbla över min prins :)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 21:43:47 följande:
    Jag oxå..
    Allt känns så naturligt o självklart på nåt sätt. Vi är redan på ap-stadiet sen länge tillbaka.. Hoppade raka vägen in i bekvämlighetsfasen när vi träffades..  
    Vad härligt!!!!! =)=)=)=) Skönt när det känns SÅ rätt med en gång!! =)=)=)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-15 21:47:17 följande:
    nej du har nog rätt med att utbudet minskar... ger inte upp hoppet iallafall att endera dagen springa in i ett guldkorn
    njae...hoppet ska man inte släppa..e juh det som får en att gå vidare och hålla sig uppe... men tror jag ska ta semester från det ett tag efter denna besvikelse...slicka mina sår ett tag...  fast har iofs redan 2 st som har anmält sitt intresse o förklarat att de står på kö... ;P Så får kanske utforska dem lite närmre sen ;P men först måste jag ta mig ur eller vidare i det här jag e i o se till att läka lite om det går åt skogen...
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 21:49:53 följande:
    Låter ju lite knas.. Obestämd Vad känner du då? Du måste ju komma fram till vad du vill ha ut av eran relation så ni kan prata om det.. Nåt jag lärt mig av mitt kraschade äktenskap är att kommunikation är jätteviktigt så jag o Daddy pratar om typ allt o kommer säkert analysera problemen redan innan dom dyker upp...
    Jag känner masssssoooor!! Men saamtidigt ser jag juh problemet i att vi lever såå olika liv... o har svårt att se hur vi ngnsin ska få ihop det om han inte ändras när han släpper singellivet..men tror inte det..

men TYVÄRR så har jag sååååå mkt känslor..känslor som bara är o finns där o de växer hela tiden..så kan tyvärr inte ta mig ur... inte ta mig vidare...

O har hållit mig ifrån att fråga o pressa iom att han behöver tid... vill inte få honom att lägga benen på ryggen av blotta förskräckelsen reda från början..men nu har 4 mån gått o det börjar bli dags att få reda på vad som händer...spec som han börjat ta plats i även gummans liv o verkar kunna tänka sig att existera ä ven för min familj...  O om han nu vill det.. så måste vi juh börja kalla det hela för att vi har en relation av ngt slag..o då har jag helt andra krav på hur det hela ska se ut mot hur det är nu.... o det vill han nog inte ställa upp på :S

Gäller bara för mig att komma till den punkten att det känns bättre med inget istället för att ha ngt ibland men samtidigt känna sig bortprioriterad större delan utav tiden :S

Jag pratar mer än gärna om allt... men tyvärr måste juh den andre också vara med på noterna :S
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 21:51:09 följande:
    Ja jag har aldrig känt nåt liknande förut.. Har aldrig känts så bra med nån..
    UNDERBART!!!!!! =)=)=) Vilken härlig känsla!!!!! Så roligt att få höra att ni lyckats!! =)=)=)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 22:00:39 följande:
    Låter ju inge bra detdär. Du måste ju tänka på dig själv o din lillis. Var inte rädd för att han ska sticka om du pressar honom för gör han det så skulle han sticka vid nåt annat tillfälle ändå. Lika bra att få fram vad det är båda vill på en gång så man slipper massa oroande osv.. Men det är bara min åsikt.. Jag är inte för att spela nå spel o tassa på tå osv.. Jag säger som det är istället o funderar o pratar om mina funderingar.
    Jodå...jag tig upp det med honom redan från början..o han sa att han inet var redo... o jag sa att jag kudne ta det lugnt..o så hamnade vi i ngt slags mitt.i.mellan.land :S

Nu har jag velat ge honom tid... inte pressa... för att han ska få känan efter i lugn o ro o våga slappna av o våga känan igen..känna sig trygg...

men nu börjar det bli dags att skona mig själv... MEN nu är bara frågan om det ännu nått stadiet där det känsn bättre med ingenting alls än det lilla han ger mig...tror inet jag är riktigt där ännu...

men får allt bli ett litet snack i morgon..för han noncha mig i kväll på msn.. o sånt tål jag inte!!! mne han har väl ngn bra bortförklaring som vanligt.. :S
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-01-15 22:03:35 följande:
    MP är lite ur gängorna... det märks nog.... och framåt så kommer humöret inte vara på topp alls....

Ska försöka sluta röka nämligen.......

Håller mig nog mest i bg och läser......
    *hehehe...ja då e det bäst att akta sig för att retas med dig ;P men duktiga du!!! Hejja hejja!! =)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 22:34:23 följande:
    Bra! Du ska absolut prata om det.. Hoppas ni kan komma fram till nåt så det blir nån lösning för all slags "klarhet" är bättre än ovisshet liksom.... Obestämd
    o ja...e bara att jag vet att jag antagligen förlorar honom då... för han e  inte redo.. o det e juhd et där med att lite är än så länge bättre än inget.. men börjar gå över gränsen nu till att det inte är det... o då e det ingen ide längre :S

Sen ska man bara försöka komma över också... då e det näsatn så man önskar att det hade varit ett distansförhållande man haft istället..så man kunde slippa se honom :S :P
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-01-15 22:31:52 följande:
    *adjö* börjar bli lite trött tror jag. vaknade runt 7 i morse.
    Natti natt! =)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 22:40:19 följande:
    Men du vet att vi finns här om du behöver stöd o nån att prata med!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower}
    Söööööööööööööööööööööööööööööta ni är!!! =)=)=) Huumm..kanske skulle ta med mig er/datorn i sängen o ligga o krama om som substitut för min "groda" ;P;P;P Då behöver jag juh inte honom mer ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D