• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2011-01-15 21:12:47 följande:
    Heeeeeeeeeeeeej gums

saknat massor.... vad gör du egentligen.... jobbar ihjäl dig eller? *morr*
    Heeeeeeeeej gumman!! =)

Nä du... jag håller mig mest upptagen med att se till att falla mer o mer för en karl så han kan såra mig lite till :S ;P Men e juh tur jag e medveten om det iaf :P
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-15 21:04:26 följande:
    lite samma med mig... man knatar på i vardagen... o ingen prins funnen... verkar bara hitta grodor ;P
    ja du..visst är det lustigt vad stor grodpopulationen vuxit sig..tycker det verkar som att de håller på att utrota prinsbeståndet ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-01-15 21:17:19 följande:
    Ah.... så du träffar nån oxå?
    ja du... träffar o träffar... 4 mån snart o ändå bara på lååååååååååååååååååååååååg nivå... o kommer väl aldrig bli ngt annat :S

Så vad e det för ngn du har fått på kroken då??? e det allvar?? hur länge??? ;P Nyfis e jag ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 21:17:40 följande:
    Jag o Daddy är tillsammans sen 3½mån tillbaka..
    WWWOOOOHHOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh la la!!!!!! =)=)=)=) Vad roligt!! Vad glad jag blir!!! O vad kul!!!! *hoppar upp o dansar på bordet!! (fast bara på låtsas annars hade det gått sönder ;P)

Men vad hääärligt!!! =)=)=)

Grattis till er båda!! Vad myyysigt!!

O kul för oss övriga att se att det faktiskt finns hopp om det ;)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-15 21:19:10 följande:
    hej på dig!!!
    Hej hej =)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-15 21:24:28 följande:
    allt väl här iaf ...
    Cee skrev 2011-01-15 20:55:20 följande:
    ingen som hittat prinsen/prisessan i sitt liv

skulle jag få med också ;P
    jag har iaf inte hittat nån prins
    Humm...får jag vara lite ofin o fråga om du hade annat nick förr så jag borde ha koll på dig ;P

o nä.. e dåligt med prinsar nu för tiden :S :P
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-15 21:29:36 följande:
    men eller hur... eller så är det vi som blir kräsnare med åren?? ;P
    Både ock skulle jag tro.. :P O det e väl bra iofs att vi blir kräsnare.... man lär förhoppningsvis utav sina misstag..men att det blir sämre o sämre kvalité på utbudet utav karlar gillar jag inte ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-15 21:30:08 följande:
    Tackar tackar!
    Vi träffades när vi skulle åka på trådkryssning nr 2 i höstas o det sa bara pang.. Kärlek vid första ögonkastet.. Känns jättebra o jag älskar honom massor.  
    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! Såååååååååååååå fiiiiint o sååååååååååå myyyyyyyyyyyyys!!!! =)=)=)=) Såå glad för eran skull!!! =)=)=)=)=)=)
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-01-15 21:30:48 följande:
    Vad är det för stolle du fått på halsen? Obestämd

Åh, har träffat en kille sen slutet av nov...  en aningen yngre kille.... Drömmer
    Ja du..pust! En karl som e helt fel för mig om man ser utåt sett.. 10 år äldre... barn som e äldre o hane  nog rätt färdig med den biten... ute o festar jämt... tusentals vänner att umgås med... tränar varje veckodag... är tränare för sonens lag dessutom... spelar golf på det...o så arbetsnakoman så snart han får ett jobb :S  o så så¨rad sen förra relationen..inte redo för ngt nytt på länge... men ändå har han träffat mig i 4 mån :S

O ändå e han sååå fin när man väl ses... pust!! men det e hemligt för det mesta :S
    Så jag vet eg inte vad han o jag e... KK? ...fast han har erbjudit sig att lämna bilnyckel t mamma o komma på kalas för gumman m hela min familj, vilket tyvärr inte blev av... ja, ja... jag har inte en aaaaaning ;P

Ja... vilken "prins".. :S I sure know how to pick them :S ;P

Åååh....låter spännande.... o myyysigt...... o som att det e lite allvar på gång???? =)=)=)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-15 21:31:11 följande:
    Nä du borde inte ha kolla på mig eftersom jag har haft samma nicknamn i snart 6år , jag är "ny" i tråden ...
    Fniss Fniss... ursäkta :P

Har juh såå dålig koll på alla tokar som ska ändra nick hela tiden ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D