• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-12 21:33:06 följande:
    Jag undviker att unna mig sån lyx... Men 2013 ska jag köpa lite sånt..
    Just det!!! Kom du in på din utbildning till sjukgymnast var det väl????? O hur gick det för dig sonen??? Kom du in på förskollärare??
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:39:44 följande:
    Men vad gör du kvinna? Inte alls bra..... Sluta genast!!!!
    *hehehehhehe...kom på att det nog var fjärde tom ;P Första spillde jag jordgubbssaft på tramsformatorn.. men det klarade den.. men den ville inte vara med när jag torkade av den med en fuktig disktrasa,,, :S Men övriga har blivit glappa..iom att det trots allt tynger ner i sladden hela tiden när den hänger brevid datorn.. o så flyttar jag juh runt datorn en del o har den i knät i sängen... så inte så konstigt eg.. men tråkigt :S tycker den borde hålla för sånt för det e juh det en laptop e till för...att flytta runt..
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:41:43 följande:
    Jag försöker iaf.. Men det kändes bra att han fatatde vad jag försökte förklara för honom.. Det var ett bra snack i fredags... O så sov han kvar dessutom..... Oskyldig
    *hehehe..trodde inte man både kunde äta kakan o ha den kvar..men si det gick visst ;P;P;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:42:39 följande:
    Jepp! Jag ska bli sjukgymnast när jag blir stor...
    GRATTIS!!!! Vad roligt!!! Hoppas det går bra!! KRAAAM!!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:43:30 följande:
    kan du inte bara ha datorn på ett bord? Drömmer
    TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS..... ytterligare ett otroligt dumt manligt uttalande ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:45:20 följande:
    jag vet, vi uppfattas som inte kloka av er kvinnor,

men det beror på att det är vi män som har mest logiskt tänkande
    mmm..ni påstår det ja... men i verkliga livet så är det allt vi kvinnor som är de enda som kan tänka ut saker genom logiskt tänkande... så njjjaaaaa...där föll den teorin ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:46:02 följande:
    Nåt pucko som har planerat detdär helt klart..... Sånt måste man väl tänka på.... Knas..
    mmmm...måste vara en man ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:47:26 följande:
    Jag är ju bäst så..... Han ville jag skulle åka dit ikväll, men jag ahde lite mycket idag så jag avböjde...
    *hehehhehe...aha..e det så det e ;P Bra att du la korten på bordet iaf... så stackarn iaf kan försöka hålla sina känslor i styr... :)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:48:40 följande:
    SkrattandeSkrattande

Och exakt menar du att det inlägget skulle överbevisa mig?
    att du inte har den metala möjligheten till att tänka logiskt för att du är en man och vi genom hela livet dagligen fått bevis på att män inte klarar av ngt logiskt tänkande ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:50:39 följande:
    mannen som konstruerade datorn förväntade sig nog att kvinnan som köper den kunde räkna ut att om sladden bara hänger och dinglar så blir de glapp och den går sönder.

dessutom så räknade nog mannen ut att datorn skulle ligga på ett bord aå att sladen inte behöver hänga och dingla så det blir glapp
    tssssssssssssssssssss..korkade män som konstruerar en bärbar dator men ändå tror att de måste ha den stående still på ett bord hela tiden..enfaldiga o utan färdigheter som gör att de klarar av logiskt tänkande ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D