• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-12 21:11:07 följande:
    Ja... Been there, done that... Oskyldig Men nu är jag skild så nu är jag oskuld...
    Åhhhh...äntligen avklarat! Måste vara såå sköööönt!! =)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:19:03 följande:
    Skönt att vara oskuld, det tror jag inte, behöva uppleva det igen
    *hehehehehhehehehhee..nnnnjjjjjjjeeee...jag slipper nog gärna det jag med... eller iaf tiden innan ;P O man har juh förkovrat sig en del på vägen o vore juh synd att få börja om igen PUH! ;P

E nog mer hjärtesorgerna man skulle vilja ha ogjorda... men 'ven dem har man juh lärt sig av o vuxit efter..så njaee.. jag e nog nöjd som det är... bara jag kan få min prins snart då!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:20:46 följande:
    Ja verklgien.. I'm a free woman..
    tjiiiihhhuuuuuuuu... *dansar på bordet*

Skönt att slippa lägga till det när man hittat en flirt.. räcker att behöva kläcka ur sig att man har barn :P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:19:26 följande:
    Vilket knas att en sladd kan ställa till emd så mycket skit...

Vad hände sist du var här? Så ajg vet hur mycket jag ska uppdatera?
    *hehehe..ja du..det e knappt så jag minns :P

MMM...fy katten!! 5 cm sladd m två kontakter... en liten koppling mellan laddaren och datorn!! I USA kostar de bara ngr tio i svenska kronor men det kostar 400-600 att få den hitskickad... I GB kostar denna lilla sladdbit 800 -1000kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men kostar inet så mkt att skicka!

Så lösningen som fanns var att köpa en helt ny laddare så följde denna lilla sladd med.. i sverige o de flesta länder säljs den inte lös :S Men då kostar det 700-1000 kr!

MEN som tur är så har jag en vännina som ä'r i USA som au-pair just nu..så hon beställde den där o fick den skickad till sig och postade den sen i fodrat kuvert.. o jag fick allt för 98kr!!!! SKÖÖÖÖNT!! Men tog juh lite tid... men ändå värt det =)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:24:53 följande:
    håller med, fast inte det om prinsen
    INTE???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förvånad Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:26:32 följande:
    Ja... Jag var ju ett tag singel, dejtande o gift..... Det blev ju lite konstig stämning ibland när man sa det....
    Kan tänka mig det...*hehehehe... Har du kvar ditt lammkött????
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:30:09 följande:
    Skönt att det inte blev så dyrt.. Låter helt sjukligt ju... Se till att inte göra om det nu bara!!!!!
    *hehehehehhehehehehehehehehehhehehee....e tredje gången jag hade sönder min laddare på 2 år :S
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:31:49 följande:
    Nej eller nja... Jag fick massa panik-stunder som kom oftare o oftare o så kom jag tillslut fram till att jag inte är redo för nåt sånt än... Så vi är typ vänner nu... Men han är ju fortfarande kär...
    :S jobbigt o tråkigt men bra att du kände efter och lyssnade på dig själv =)=)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:32:20 följande:
    Men nu får du se till att hålla den hel,
    e juh sååå svårt...e lätt att den blir glapp juh.. den hänger juh hela tiden o tynger där..kanske skulle tejpa fast den m silvertejp på datorn ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:32:40 följande:
    nej, där har vi olika åsikter
    TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS... ja siii karlar.... de e inte kloka ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D