Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
allt annat än bra idag
O jag..jag misslyckades TOTALT med mitt mission igår :S
Vaknade lycklig... men känslan försvinner fort :S
Men "grodan" kom förståss hit... men för sent för att fira gumman, så vi skulle ta det i dag på morgonen när vi vaknade... så kunde juh inte dar igång ngt "snack" igår... o så var han juh förståss goare än ngnsin i natt o tröstade efter en mardröm.. o sötare än ngnsin i morse m gumman.. PUST! Ja,ja..får väl fler tillfällen att ta "snacket".. men nu har jag en vecka full av pina framför mig.. för nu är hans barnvecka o då hörs vi knappt :S
Gumman har feber idag också..så idag är det VAB som gäller.. men visst, det gav mig juh en lång o skön o mysig morgon m "grodan" o gumman o en chans till lite återhämtning och röjning här hemma efter helgens kalas =)=)=)
Hoppas ni alla får en riktigt fin dag!!! även om den inte börjat så bra för er alla :S Hoppas det reder upp sig snart!!
Kram!
Någon som kan säga åt mig på skarpen att ta tag i disk o städ?!!!!!!!!
Hur e det med alla idag annars???
Lottovinster o nya maskiner låter juh inte helt fel...sjävl försöker jag vara duktig med min Zumbadvd..men njae..e inte så ofta lusten faller på..men ser det som så..,att en gång är bättre än ingen gång.. O när Grodan inte har barnvecka så blir det juh timmar utav annan motion ;P Kanske skulle ha det som orsak till att be honom komma hit oftare...att jag behöver komma i form till beach 2011 ;P;P;P kanske fungerar bättre än att börja prata om känslor ;P;P;P
har en triss liggand eockså..som vi vunnit 50 kr på... ska lösas in till två nya triss e det bestämt..men kanske ska vänta tills jag vet hur det blir så jag slipper dela vinsten om han drar ;P;P;P
Tänk att man alltid kan hitat en vinkel att se saker o ting positivt på...synd att den slagfärdigheten försvinner så fort man lägger sig ensam i sängen bara :S
FY FAAAN! Jävla groda!!! till att påverka mig... så var man jätteledsen nu igen då
Måste ta ett snack... skulle kunna lyfta luren nu.. har god lust..men borde nog lugna ner mig lite.. o så vet jag juh att han har sonen där nu så han inte kan prata... men eg e jag så ledsen o förbannad så jag har lust att skita i det.. men men.. får väl vänta en vecka Faaaan!! o eg... vad har han gjort.. kommenterat lite skojflirtigt på en annans sida på fb... men det sårar..
osså skulle jag göra ngr glada smileysar också inann jag skickade..men hann visst inte det.. touchpaden som ville annat ;P
så tar dem nu