• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-01-17 10:25:13 följande:
    Morgon syster!!!

allt annat än bra idag
    =( Låter inget roligt :S Hoppas det e ngt som kan vända till det bättre =)
  • Cee

O jag..jag misslyckades TOTALT med mitt mission igår :S

Vaknade lycklig... men känslan försvinner fort :S

Men "grodan" kom förståss hit... men för sent för att fira gumman, så vi skulle ta det i dag på morgonen när vi vaknade... så kunde juh inte dar igång ngt "snack" igår... o så var han juh förståss goare än ngnsin i natt o tröstade efter en mardröm.. o sötare än ngnsin i morse m gumman.. PUST! Ja,ja..får väl fler tillfällen att ta "snacket".. men nu har jag en vecka full av pina framför mig.. för nu är hans barnvecka o då hörs vi knappt :S

Gumman har feber idag också..så idag är det VAB som gäller.. men visst, det gav mig juh en lång o skön o mysig morgon m "grodan" o gumman o en chans till lite återhämtning och röjning här hemma efter helgens kalas =)=)=)

Hoppas ni alla får en riktigt fin dag!!! även om den inte börjat så bra för er alla :S Hoppas det reder upp sig snart!!

Kram!

• Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-17 11:45:35 följande:
    hmm en får tydligen mer gjort och skriva arbeten om man sitter vid köksbordet än vid storarumsbordet av nån konstig anledning... har 2 delar i kompletteringern o skriva till och jag hoppas banne mig hon godkänner mig sen annars vet jag f****n inte vad jag gör....
    Håller tummarna för att hon e på sitt allra bästa humör när hon ska utvärdera dina arbeten, så att hon godkänner dem!! =)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-17 12:11:47 följande:
    det vänder nog ... om ett tag...
    Jag håller tummarna för det!!!
  • Cee

Någon som kan säga åt mig på skarpen att ta tag i disk o städ?!!!!!!!! Skrikandes

Hur e det med alla idag annars???

Lottovinster o nya maskiner låter juh inte helt fel...sjävl försöker jag vara duktig med min Zumbadvd..men njae..e inte så ofta lusten faller på..men ser det som så..,att en gång är bättre än ingen gång..  O när Grodan inte har barnvecka så blir det juh timmar utav annan motion ;P Kanske skulle ha det som orsak till att be honom komma hit oftare...att jag behöver komma i form till beach 2011 ;P;P;P kanske fungerar bättre än att börja prata om känslor ;P;P;P

har en triss liggand eockså..som vi vunnit 50 kr på... ska lösas in till två nya triss e det bestämt..men kanske ska vänta tills jag vet hur det blir så jag slipper dela vinsten om han drar ;P;P;P

Tänk att man alltid kan hitat en vinkel att se saker o ting positivt på...synd att den slagfärdigheten försvinner så fort man lägger sig ensam i sängen bara :S

• Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-18 13:25:43 följande:
    HÖRRU CEE du ska städa och diska annars kommer piskan fram

har lyckats få skrivit min redovisning klart och även tränat 20 min fått disken undan röjd va ska man hitta på nu

Borde skriva min komplettering men får hjälp på torsdag med den av 1 klasskompis Sonen ska hämtas kl 16 sen är det raka vägen till tvättstugan för tvätta kan verkligen behövas
    Jaaaa, jaaaaaa... jag skaaaaaa.... förlåååååt ;P Disken e iaf avklarad.... =)

Flitig du e!! Visst är det härligt när det e gjort o man känner sig lite duktig =)=)=)

Ska försöka  röjja undna här o sen också träna lite... men e juh bara det att man måste göra mat mitt i allt också.. :S o efter den så blir jag alltid trött... tänk om man kunde slippa äta ibland :/ :P
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-18 13:46:59 följande:
    Funderar på köra kickstart och bara dricka sopor i 2 veckor. då slipper man laga mat hehehe men bara 1 kanske... har ju 17 kg att gå ner till juni och de är ju 1 tag dit. men någonstans måste man börja. vägde in mig idag så på lördag ska jag väga mig igen o se om de hänt något hoppas kan man ju alltid göra

på torsdag får jag hjälp av en klasskompis med kompletteringen så hoppas de går bra sen. För nästa vecka drar ny termin igång och då är de inriktningen som gäller ska bli suuuuperkul läser ju till fritidspedagog
    Usch för sådana dära dieter... njae..e inte min grej. Jag vill bara leva sundare o må bättre.. o visst kudne jag väl tappa lite kg men äsch...jag e bra som jag är =) Men vill bli sundare o framför allt piggare!!

Skönt att du får lite hjälp m arbetet..e så mkt lättare att komma igång då också =)=)=)

Nu e det matdags här..innan vi svälter ihjäl :P
  • Cee

FY FAAAN! Jävla groda!!! till att påverka mig... så var man jätteledsen nu igen då Gråter 
    Måste ta ett snack... skulle kunna lyfta luren nu.. har god lust..men borde nog lugna ner mig lite.. o så vet jag juh att han har sonen där nu så han inte kan prata... men eg e jag så ledsen o förbannad så jag har lust att skita i det.. men men.. får väl vänta en vecka Rynkar på näsan Faaaan!! o eg... vad har han gjort.. kommenterat lite skojflirtigt på en annans sida på fb...  men det sårar.. Gråter

• Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-18 15:01:15 följande:
    usch då men får du inte prata alls när han har barnen??? men han har träffat din dotter har du träffat han???

Tycker du förtjänar sååååå mycket bättre än denna grodan gumman juuu
    Njae... han e lustig.. han har haft med både son o dotter in på mitt jobb, han har haft sonen i bilen när han erbjudit mig skjuts.. o visst skulle han väl kunna prata lite allmänt o försiktigt när han är där.. men inte ett sådant samtal som jag vill. O nej, han ringer aldrig, han skriver sällan in på MSN, möjligtvis e kl 23.30..men jag har slutat sitta uppe vid den tiden, jag har ett jobb att orka med. Kan få ett sms ibland där han säger god natt o förklarar att han haft fullt upp så han inte kunnat komma online..men e väl mest för att hålla mig nöjd :S

O ja, han träffar min dotter o har tagit en roll i hennes liv.. o det blri jag fröbannad för om han nu inte tänkt sig ngt seriöst utav detta Skrikandes

TACK gumman!!!! Ja du..visar han sig inte vara bättre än så här så håller jag med..gäller bara att hitta ngn, brukar juh lyckas finna riktiga paddor bara :S
    racer x3000 skrev 2011-01-18 15:06:21 följande:
    Va ere för typ???

Kyss på dig..
    Mmm..det börjar jag också undra.. han lever väl dubbelliv... övergo o mysig o söt när han e här.. men annars är det knapert.. Rynkar på näsan

TACK söta..den värmde
  • Cee

osså skulle jag göra ngr glada smileysar också inann jag skickade..men hann visst inte det.. touchpaden som ville annat ;P

så tar dem nu SkrattandeSkrattandeSkrattande

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D