• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

1manswoman skrev 2011-01-20 10:32:40 följande:
    du få väl ta me sonen
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-01-20 11:10:56 följande:
    :/  jävla piss!!!

de e ju fan att man ska va så trevlig hela tiden... kärring fan!! Tyst
    Sööööt du e gumman!!! Hjärta

Känns sååå mkt bättre när man kan få lite medhåll som också spyr lite galla över den j*vla bitchen!!!!!

Tror hon vet att grodan o jag har/har haft ngt på gång.. för deras gemensamma väninna har sett oss tillsammans ngr gånger o sagt att det syns på oss o hon vet helt klart att jag har varit intresserad utav honom iaf. Tror hon sagt det till skatan o skatan e juh helt klart intresserad!! O dum-grodan låter sig luras!!! Skrikandes

Ja,ja.. sådana grodor e inget för mig!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Skrikandes
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-01-20 11:37:19 följande:

haha ja visst e ja

ja de e klart hon vet.. tjejer e sluga vet du.. hon vet allt.. om hon inte visste så skulle hon ju inte ha nån anledning o INTE va trevlig när ni sågs nu..

du är värd bättre gumman!!!!

GULLEDU!!!!! Hjärta TACK!!! Kyss

Mmmm... jävla tjejer!! hemska de är!! Tungan ute

Men men.. hur eller hur så e det han som träffar mig o som gör mest fel... så bort med honom om han nu inte tar tills sig vad jag har att säga! Men i vilket fall..jag vill ha ett riktigt förhållande inom snar framtid annars får det vara!!

Chatta med en utav mina kö-killar i går Tungan ute O så skrev han såå fint " jag tittar in på dig när jag går förbi ditt jobb då o då, jag måste juh se så att du ler så att jag vet att du mår bra!" Hjärta

SÅNT värmer!! Speciellt i sådana här tider!!!! O då blir det ännu mer tydligt o klart vad man saknar i denna grodrelation!!
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-20 11:46:50 följande:
    Nej kan inte ta med han till skolan när han har det.. Jag är en förståndlig förälder som har mitt barn hemma när de har nån sjukdom.. Visst vi har vart till maxi men det är för att handla nödvändigt inget annat....

Men jag kan inte ha emd han när jag ska stå och redovisa inför en klass när jag vet hur han är han vägrar sitta stilla och jag kan inte ha den focuseringen som jag måste ha.. mailade läraren och mina 2 klasskompisar jag frågade läraren om detta kommer påverka mitt betyg såg mailet 15 min innan redovisningen skulle börja så hade aldrig en chans att åka till skolan på 15 min med sonen tar minst 30 min o cykla och som sagt jag vill inte att han ska åka på något mera..
    Fast ögininflammation e juh bara en inflammation i ögonen.. behöver juh inte alls påverka allmäntillståndet.. så därför skulle de eg inte alls behöva var hemma från dagis, det är juh bara för att det är så smittsamt som de måste det.

Typiskt att du inte hann... e krångligt när man e ensam m barn :S
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-20 12:09:40 följande:
    japp jaja inte mycket jag kan göra åt saken nu när redovisningen redan är förbi...

Men sonens öga ser redan mycket bättre ut. Men vågar inte chansa... Ska se om jag inte kan lösa barnvakt eller så får jag ta med sonen imorgon till skolan ska ha tentagenomgång vill veta hur många poäng jag fick

Men på lördag ska jag och sonen på fm gympa om han är bra imorgon i ögonen
    Roligt med FMgympa! =)=)=)

O såå skönt att han redan ser lite bättre ut =)=) Hoppas verkligen det ger med sig nu!!! =)=)
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-20 12:16:02 följande:
    japp ska bli superkul sonen älskar ju hoppa och skutta så vi får se om det går bra försöker kolla upp va det kostar 1 gång går det bra ska jag köpa terminskort som kostar 300 kr OBS ingen reklam men suuuperbilligt ju
  • Cee

Nähä... dags att jobba! Skrattande Ska bli sååå skönt!! Skrattande Ha det så gott alla!!!

• Cee

Tjooosaaaan!!

PUH! Vilken dag!!!

Fråga mamma i går om hon kunde vara barnvakt på i morgon kväll så jag fick komam ut en stund..behöver verkligen det nu..

Men hon hade egna planer.. men erbjöd sig i ett svagt ögonblick att hon kunde ta gumman på lörd istället. TJIIHUU!!! =)

Men vart går man ut på en lör..inte här hemma..e bara fjortisar då.. :S Jaha, i grannstaden 2 mil bort ska de vara pubo disco!! Var mitt favvoställe i min ungdom o skulle vara sååå kul att få åka dit igen!! o se lite nytt folk o slippa stöta på grodans alla bekanta o skatan!!

Men ingen kan följa med :S

Men smidde en plan m väninnan, som ska umgås m pojkvännen i helgen o inte trodde han ville med ut.. Så jag smsa honom o fråga om han ville med ut, för att jag tänkte dra med min väninna för att fira henne då hon fyller år i helgen, of rö att hon haft så tufft ett tag nu. Ja men visst!! sa han då ;P *kvinnlig list*

Mne så försökte vi få med ngr fler av hennes vänner för att få ihop t en taxi hem.. men lyckades inte,, :S O så fråga vi en utav hennes bekanta, som också rä en utav mina kö-killar.. för han bor i grannstaden.. men han hade barnvecka :S Så nu vet jag inte hru det ska lösas :S

Dessutom fick gumman en kalasinbjudan till lör kl 13... jag jibbar t 14 o gumman vill absolut gå! Henne sfar vägrar att ha med ngt som helst kalas att göra vet jag sedan tidigare..så fick börja söka med ljus o lyckta efter ngn som kunde ta henne dit. Mamma var juh redan bokad till kvällen. Men väninnan som jag ska ut med på kvällen ställde upp o kör henne dit, o så får gummans pappa ha henne fram tills dess. Så fick jag också ringa dem som ska ha kalaset o fråga omd et var ok att vi bara lämnade o inet var med.. o det gick bra.

Men INTE då! För nu ringde han o sa att han e sjuk o inet vill ha gumman på lörd för han vill inet smitta henne..tsssssss.... Så nu behöver jag ytterligare en barnvakt till lör fm! jag kan inte ta ledigt från jobbet för chefen ska vara ledig o jag e ensam. Ringde brossan o hans fru men han skulle jobba o hans fru e matt o höggravid :S

Så jaha... har inet den blekaste aning om hur jag ska lösa ngnting nu... o huvudet bara snurrar efter alla turer o samtal o sms som jag lyckats stimma med samtidigt som jag varit ensam på jobbet :S O tyvärr har jag inet fler människor att fråga om hjälp nu.. möjligtvis morfar..men det vill inet gumman, hon känenr sig inte bekväm med det o det blir rörigt nog för stackaren denna dag ändå :S

PUUUUUUUUUUUUUUUUST!!!

Så nu ska jag stoppa ngt i magen o försöka varva ner o hoppas jag får en snilleblixt.. :S

• Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-20 20:05:47 följande:
    Jobbigt.. Ut med grodan
    MMHMM:.nu ska jag ut på lördag o svänga de lurviga o skaka rumpa o få lite ny energi!! =)=)=)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-20 20:07:56 följande:
    Hejsan

Jag sitter hos min granne och diskutera Somna tänker jag inte göra på många timmar, igår somna jag vid 00,30 men då hade jag jobbat ute nästan 9timmar, vart hemma hos mamma och mekat dator, med 4 barn runt mig och sen åkte jag och en kompis och hjälpte en kompis och flytta på lite saker... sov hela 6timmar i nattt så nu kan jag var auppe lääänge inatt
    PUUUUH!...blir juh helt slut bara jag läser allt du gjort..att du orkar!!!! Inet dåligt!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D