Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäxanSurtant skrev 2011-05-23 23:01:25 följande:
    hehehe, jag minskade min lista genom att inte ens sätta på de där maskinerna, smart va ?

sova är med på min dock... först ett avsnitt hellcats... Nu när syrran lurade mig på vampire diaries och bara hade med ett nytt avsnitt på minnet Skrikandes
    Jag vart tvungen... vilden tjatar ihjäl mig om att tvätta hans nya tröjor.. tänk att döskallar e så poppis.... kanske ska tatuera in en sån med... så blir man megapoppis jämt
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-23 23:11:41 följande:
    Så ni håller på, muppets
    Tja... du bidrar ju inte till så mycket... så då får vi ju snattra för dig med Tungan ute
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-23 23:13:59 följande:
    Nä, jag försöker slita mig ifrån er dårar.. och det går ju sådär
    Haha...trodde du på den själv? Jag har försökt...2 ggr.... och här sitter man iaf Drömmer
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-23 23:19:07 följande:
    Ja, du är bara borta när du har grillfest
    eller när lavan flödar.... Drömmer
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-23 23:24:20 följande:
    Mm, är det du som är skyldig till askmolnet som sveper över norden nu?
    Mmm..... blir lite explosioner o tryck när man inte får sig nått på länge ju
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 23:22:33 följande:
    hahaha Freja älskar dom, tänkt när hon hittade en rosa med en döskalle på.. ja den ingår numer i garderoben

Hon vaknade här, fick söva om... skumt, hon har inte vaknat bara några timmar efter att hon somnade på länge...
    Ska se om jag hittar fler på Jkpgs marknad på fredag.... lika bra att passa på... så kanske han slutar tjata om fler en med

Hon e inte på g att bli sjuk då? Obestämd
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 23:31:03 följande:
    Lurade på det.... och som vanlig fasra jag bara över en sak MAGSJUKA alternativt hög feber eftersom hon spyr då med... Hon hade drömt om hajjar sa hon, det säger hon jämt när hon vaknar och drömt något mindre kul, hajjar...

Nå jag lär väl märka det, hon fick ett glas vatten och en spann finns på rummet ifall att...

Nu får ja glo min serie och sen lägga mig, ifall de blir vakande natt här....
    Hoppas att det inget är iaf..... för din skull

Suss gott sen Kyss
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Nä fantomen i heligt vete.... nu ska jag slänga mig i säng.... o sussa..... + skicka lite oanständiga sms till lammis.... Drömmer

sov gott alla när ni ska

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-23 23:37:01 följande:
    Meh, lämna mig här, gör det...
    Japp....tänker jag göra... du kommer få sitta här alldeles ensam snart Tungan ute
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 23:38:29 följande:
    Tack babe du med sen när du snuskat klart med unge herr Lamb!
    Kan man nånsin snuska klart? Drömmer
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D