Inlägg från: DragonWoman
|
-
-
-
Cock Snorris
Clittan Isterband
Stefan Segel
Många skådisar man döpt om
-
natti.. suss gottThe Plantan skrev 2011-05-22 23:04:19 följande:Näe dags för lopplådan, natti :)
-
Natti natt på dig med o suss gottixi skrev 2011-05-22 23:10:30 följande:
Nu så, drömmarna väntar
Sov gott nattugglor.
Hepp...får la glo på tv ist.... innan samtal + sängen.....
så säger natti natt med nu -
Hellooooooooo tråden
DW är på gott humör idag..... hon har kuttrasjuat x 2
Don´t underestimate (<-- stavas?) a horny woman we have powers you men never can resist
Har även solat en stund.... måste ju väcka färgen
Lekt 4 barns mamma med... (som att ha fyrlingar) haha... inget jag någonsin vill bli iaf....
Och nu ska man pila i sig mat, duscha och natta vilden innan man får en stund för sig själv igen....
C ya later
-
Nån av singlarna eller vad vi kallar oss måste la ett sk sängliv iafixi skrev 2011-05-23 18:04:47 följande:So nice to hear!
Jag veeeeeetfigurehead skrev 2011-05-23 18:19:20 följande:Sabla gottegris
Ska nog se till att det blir repris imorgon o på onsdag med.....
annars får jag vänta tills fredag -
Du får hänga utanför nått dagis eller nån skola.. så lär du få milf and cookiesfigurehead skrev 2011-05-23 18:28:24 följande:Fasen, jag vill också bli bjuden på milf and cookies
(eller så kommer polisen.... smällar man får ta ) -
well.. privata fester... i affären... på nätet... man kan hitta oss vart som helstfigurehead skrev 2011-05-23 18:32:13 följande:Hmm, tror inte jag ska följa ditt råd riktigt.
Måste finnas bättre sätt -
Jepp... fast vissa önskar nog ibland att de inte hade gått på den där festen eller åtminstone att de blundat ..... tänk vad utvilade de hade varit idag isf...figurehead skrev 2011-05-23 18:35:48 följande:det gäller bara att ha ögonen öppna mao
Hepp.... dags för det sista innan nattning av vilden... i´ll be back