Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Förvånad

tror jag fått en beundrare på halsen...hmmm...... Obestämd
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 00:28:27 följande:
    OCh jag hade lösningen för dig......... Min mamma sa igår att Freja nog eventuellt var värre än mig Hur de nu ens är möjligt men men, undrens tid och allt det där....

Nä sängen var det..... ciggen är ju slut och de verkar dumt att hetta upp en ny....
    Jag har fått höra att mina 2 är payback för hur jag var som liten...förstår inte vad mina föräldrar pratar om... jag var ju lugnet själv...när jag sov
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Nä...glo färdig på filmen..... sen ringa.. o efter det sussa kudden.....

Natti på er som ska sova nu... o även ni andra...när ni väl ska sussa

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 00:49:00 följande:
    Good or bad???
    Inget jag är redo för iaf..... eller vill.. i dagsläget.... känner lukten av äktenskapsförmedling i detta med... några kompisar som tutat ihop oss....Obestämd
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Bara draken e vaken...så går la o lägger mig med..... blev ett långt samtal.... hehe... längre än förväntat iaf

zzzzZZZzzzzZZZ

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    tinaaaaaa skrev 2011-05-22 16:38:01 följande:
    Är jag dum som sagt upp kontakten med mina så kallade vänner ? De växer inte upp och bara super o knarkar:( nu sitter jag själv jämt utan någon riktig vän.
    Påverkar deras leverne ditt liv så är det la inte dumt att säga upp kontakten....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Phuu.... varit ute o rastat vilden några timmar.... + resten av de galna födda -06.... fast det kom en -05 o -07 med o lekte..... fullt ös med slagsmål, rymningar osv osv....

Och beundraren dök upp... o bjöd ungarna på glass, sprang efter min vilde osv..... hmm.....  han har 5 egna ungar.. letar han en mamma till nr 6 eller? Tungan ute

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-22 15:50:11 följande:
    hello änglar o demoner

hemkommen från k rauta (bortsett från mig BARA män där, som in nån slags koma gick från gång till gång) och en sväng på ett köpcenter (packat med folk som med vild blick mejade sig fram med kund- alternativt barnvagnar)... behöver jag säga att jag inte kommer sakna det när jag flyttar till skogs? {#emotions_dlg.djavulsk}

vad gör ni andra da?
    Ängeln här hälsar glatt tbx Oskyldig

aha...det e där alla karlar gömmer sig... måste genast hitta nått på k rauta man kan behöva... Drömmer
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-22 17:03:25 följande:
    Oskyldig tjing!

det finns massor man behöver på k rauta: grillar, baden baden-stolar, verktyg..silvertejp....kätting...tjah, bara att välja helt enkelt
    åh åh... då har de rep med eller? {#emotions_dlg.djavulsk}

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-22 17:15:18 följande:
    haha, u bet....allt från snören till grova...trossar

Hehe...någon ligger risigt till nu.... Oskyldig

This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D