Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

pappa478 skrev 2011-05-19 00:15:30 följande:
    Som sagt. Att du tror dej veta innebär inte per automatik att resten av forumet anser sig besitta samma kunskap och insikt som du, tror nog att de Max 10 inlägg som postatdes som kan förknippa mej medfröken Anonym och mej sj Lv flög förbi som en parantws för de flesta. Att DU nu tror dej veta vem jag syftar på kan ju knappast ses som att reste av forumet dragit samma troligen totalt felaktiga slutsats. Att du anklagar mej för saker som du inte har en susning om tyckerJAG inte om.
    hon är inte ensam om att veta vem du menar..... vi "oldies" vet definitivt vem du menar.... så lägg ner nu ist...  som sagt... vissa saker tar man inte så här i tråden... sköt det privat...

visst man förtjänar inte att känna sig blåst mm..... men är det du gör så jäkla mycket bättre??
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    pappa478 skrev 2011-05-19 00:27:06 följande:
    Absolut, jag har nämligen inte blåst nån, jag har varit godtroget snäll.. det är i min mening en viss skillnad
    Det är ändå inte ok att outa folk som du gör.....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    pappa478 skrev 2011-05-19 00:34:03 följande:
    Har som sagt inte putat nån, att du "tror" dej veta är en helt annan sak
    Men du.... tror du vi är dumma i tråden eller?

Vad vi vet eller inte vet vad som pågått mellan er har inte med saken att göra.... alla räknade ut illa kvickt vem fan du menade.... och det är INTE ok att göra så.... förstår du?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    pappa478 skrev 2011-05-19 00:45:17 följande:
    Men jösses, att du tror dej veta är inte samma sak som att jag skulle outat nån, det kanske inte ens är en kvinna jag menar.. Vad vet du?
    Nu ska vi se.... titta neråt på det jag citerar
    pappa478 skrev 2011-05-19 00:03:31 följande:
    Och du, bara för att fröken anonym mailat dej som en tok och beklagats sej så betyder inte det att majoriteten av forumet vet vem jag menar...capish!
    hmm..... en fröken anonym..sist jag kollade så är fröken detsamma som kvinna......
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Hepp.... kl har skenat Förvånad

sängen...direkt... måste upp o jaga iväg till dagis med the wild child

Natti på er.... o suss gott när ni ska.... kraaaaaaam

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

uäk.... not a good day..sovit illa som tusan... o idag har jag illamåendet from hell.... bidde inget dagis iaf... o fick ställa in ett möte.... trött o frusen med... + att det börjat göra ont i halsen.... *morr*....  ska se om det blir D-dagen imorgon.... för sluta röka..... dum som jag e så köpte jag 2 pkt cigg igår.... fast kan ju alltid sälja dom till nån kompis som röker

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

åh... en positiv nyhet.. min nya mobil ( en försenad födelsedagspresent) är på väg nu iaf

sen saknas bara en till mitt andra nr

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-19 13:00:15 följande:
    Hmmm jag vägrar...
    Undrar hur många som tar livet av sig på grund av hans "spådom"?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-19 13:14:17 följande:
    alla hans fanatiska anhängare, men inte han själv...
    Typ....

sekter... not good for your health or life.....
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D