-
Tillåt mig......ixi skrev 2011-05-24 16:05:52 följande:Jag ligger fan i lä här, jag är lugn och städad och totalt o- snuskig jämfört med...typ alla er andra
-
Hmmm.. har slutat blåsa som f-n här nu...antinget är det över... eller så är det lugnet innan det verkligen brakar loss...
Nåja, ska fortsätta min städturne här hemma... bl a en tango med snabeldraken
c ya later
-
Snart dags att städstrejka.. har nog varit överduktig på det idag
* plockat undan skräp
* samlat ihop pant
* sopat upp saker som snabeldraken skulle dött av
* tagit en tango med snabeldraken
* svabbat golv
* tvättat 3 maskiner tvätt (men ej upphängt än )
* bäddat sängen
* magpumpat diskmaskinen, matat den och ska snart magpumpa den igen
Tycker det räcker för denna veckan iaf började vid 16-tiden med... så det har ju gått hyfsat snabbt iaf... för att vara mig
-
Får ryck ibland.... det är som om hjärnan faktiskt fungerar till 100% några timmarHäxanSurtant skrev 2011-05-24 19:25:30 följande:WOW, imponerad på riktigt. det hade jag aldrig fått ihop, möjligtsvis tvättandet då...
Kom på att jag missat att dammtorka... men det kan jag ta en annan dag -
Jag visste att nått skulle fela idag....
Hjärnan glömde bort att inskaffa föda innan hämtning av yngel + städmaran.... nåja, överlever tills imorgon...
-
Jag kan vara utan mat i 7 dagar *testat* drack iofs en hel del cola... så fick ju i mig lite iafracer x3000 skrev 2011-05-24 21:17:48 följande:Hur kan man glömma nått sånt? Eller du kan leva på luft?The Plantan skrev 2011-05-24 21:20:14 följande:Går och dricka sig mätt på vatten..*rap*.... nja... den vita såsen isf...LeIIebror skrev 2011-05-24 21:20:34 följande:DW lever på korv
-
Bra.... då har du ätit för mig med.... saken e löstHäxanSurtant skrev 2011-05-24 21:28:52 följande:Mkt enkelt man känner inte av hunger så väl. Jag är också sån, det är ju därför jag förtvivlat försöker få i mig minst två mål mat om dagen... OCH det har jag lyckats med idag, två mål alltså
-
Jag får aldrig såna trevliga mail...... får bara skamliga förslag......
-
aaaah..... underbart att kunna få avreagera sig på idioter ibland.... och tack till en viss lokal nätblaska som inte kräver medlemskap mm för att få kommentera artiklar
-
Natti natti.....ixi skrev 2011-05-24 22:43:08 följande:
Natti natti tråden, sov gott whenever