Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nä gott folk...dvs alla tråddårar... jag ska nu logga ut... natta dator...vattna min växande djungel av div växter... o sen sussa.... såååå....

Goooood natt på er o suss gott när ni ska

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Ångest.... nästa vecka... från torsdag till onsdag veckan därpå... är dagis stängt GråterDödSkrikandes{#emotions_dlg.djavulsk}

Jag o vilden kommer strypa varandra dagligen

Köpte cocos olja idag med.... så ska grilla mig i det på lördag.... innan det ev blir lite party party

Och här vart det inte mycket ös idag...... har alla fått en släng av ett liv-influensan? Tungan ute

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-26 17:20:41 följande:
    Liv? Va fan är det?
    Ja...uhm...hörde nått om att det skulle vara att umgås med folk på riktigt.. vara ute i friska luften osv...... en skrämmande tanke...
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-26 17:37:12 följande:
    Oh shit ja då blir det till att hitta på andra aktiviteter då
    (om du kan tänka dig att vilja strypa andra än vilden kan jag rekommendera ett Ikea-besök eller liknande hehe.)

Själv tog jag ett varv i solariet idag när jag ändå var på gymet. Gött e det, man får ju va bra på att fejka sommar i det här landet...

OCH så köpte jag magnesium, vilket jag verkar behöva för att slippa skum krampaktig känsla när jag tränar...får hoppas det hjälper, annars Död
    Ikea.. med honom?

Knäpp e jag.. men inte dum Tungan ute

Tog en tur i solariet idag med..... men måste komma ikapp med färgen på övriga kroppen... ansikte, hals + händer är snudd på chokladbruna... o resten småbrunt...ser himla skumt ut... Obestämd

hmm... magnesium.. kanske ska köpa det med.... har jämt nån skum krampkänsla i benen....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-26 17:37:56 följande:
    Obehagligt. Med några få undantag.

Och de få undantagen gör att man kan vara osocial mellan ggr
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-26 17:40:30 följande:
    Jao livinfluensan *host host såååsjuk*

Aha du slår mig.... Freja är hemma från torsdag -mån, dagis på tis igen och jag fasar.... så yepp ni brädar oss brutalt!!!
    Ååååh...din häxa... nu mår du va???...... {#emotions_dlg.djavulsk}

Röda dagar är inte roligt ibland.... + planeringsdagar på dagis.... kunde de inte tagit det på semestern? Oskyldig
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-26 17:51:06 följande:
    Haha släpp honom på barnförvaringen Tungan ute 

Ja jag vete fan, men jag provar. Det är vanligt med magnesiumbrist hos alla vuxna utom vegetarianer säger dom, men jag är ju vegetarian iofs....men just kramkänsla i benen är ett bristsymtom faktiskt. Och som du (inte) äter så kan det nog vara en brist där..
    Lär bli portad från ikea då.... de har nog inte glömt min äldre grabb heller.... tycker de blänger så konstigt när man är där

Men jag äter ju... ibland..... men det kan la inte skada att testa iaf.... kanske ska knapra i mig lite annat smått o gott som kroppen kan behöva med Drömmer
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-26 17:54:18 följande:
    Och förresten, efter sista maj ska jag och mitt troll vara hemma ihop till......21 AUGUSTI! Slå det om ni kan
    (jag ska läsa på distans över sommaren)

Drömmer
    Min e hemma 4 v i sommar från dagis..... det räcker mer än väl.... Tungan ute
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-26 17:56:08 följande:
    Grymt !! *viftar med cheerleeder-pom-poms*
    DragonWoman skrev 2011-05-26 17:47:17 följande:
    Och de få undantagen gör att man kan vara osocial mellan ggr
    Eller hur. En social ensamvarg typ.
    Jag umgås gärna med folk...när jag känner för det.....
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D