Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ixi skrev 2011-05-26 17:58:29 följande:
    Haha eller hur....

..eller idag på ett köpcenter, även om jag är där utan barn kan jag inte känna mig bekväm i den miljön tror jag... Obestämd

En multivitamintablett kanske?
    Jag undviker såna där ställen in i det längsta... speciellt med barn med... men ibland kan det vara kul att strosa runt....

Haha...får kolla upp nått nyttigt piller
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Nää...ska släpa in mig o vilden i duschen..sen funderar jag på att plantera min jäkla chili..... så det blir av i år...tbx senare

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

well..... finns en fördel med datastrul... man får lite annat gjort ist för att glo på er Tungan ute

Nu e de första 24 chilifröna sådda... har bara en sisådär 1000 kvar

Nä, ska inte så alla i år.... men det blir nog ett 100-tal iaf har vänner o familj så som ska ha...

ska även så apelsin, persika och försöka mig på granatäpple med... och försöka få tag på tomatplantor... jisses, mitt hem är snart ett växthus Drömmer

Fundera även på att skaffa en palm......

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-26 23:03:51 följande:
    Juckapalm? Börjar lammis slakna? :O
    Tsss... en riktig palm...... Tungan ute
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-05-26 23:11:18 följande:
    Med all otukt som försegår hemma hos dig så får du väl en religös P(s)alm :.:p
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Uch..regnar om tusan här..... o glömde stövlarna på dagis.... så det lär inte bli en rolig promenix till dagis imorgon...

ska sussa nu..... har en lång dag imorgon...som jag hoppas blir bra....

God natt på er

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    figurehead skrev 2011-05-27 13:54:44 följande:
    Fick hem 4 tomatplantor igår. Gav en till syrran. Ska prova att odla dem upp och ner. Se om det funkar

Chili har jag aldrig odlat. Kanske man skulle prova

Örter borde jag odla, typ timjan basilika och oregano.

Måste till stugan med och hämta lite mynta inför Mojitosäsongen
    Chili är enkla och lätta att odla själv.... jag odlade förra året.... fick en jätteskörd... sparade en del frukter och tog fröna som jag planterat nu... har säkert 1000 frön... och med årets skörd blir det mer.... lär aldrig behöva köpa chili iaf

Så.. om nån vill ha frön....hojta

har några tomatplantor på g iaf.... de kommer väl i början av nästa vecka....

ska se om jag får fart på mitt olivträd med.....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2011-05-27 14:56:33 följande:
    chile verka häftigt att odla kanske nåt man skulle ta och prova odla ...  

Såg att CG sålde ut va 2meter höga olivträd för 50kr st... undra om man kan ha det på ballkongen?? 
    se bara till att inga ungar pillar på frukten sen...det svider satan att få saft mm i ögon o mun.... lille vildens misstag förra året

Det kan man.... men på vintern måste det in.... och tror det måste va minst 5 + inne i det rummet på vintern för att det ska överleva
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    LeIIebror skrev 2011-05-27 15:01:12 följande:
    jag vill ha chilifrön
    Stanna till i hva nästa gång du passerar så ska du få ett gäng då
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D