-
hehe phuuu tur man inte tillhör dem har du lyckats få till de varje kväll???? men om du inte får till nån ikväll då?? då gills de väl inte??Blueblood skrev 2010-08-08 10:05:57 följande:Saknar tre stycken, 69, 78, 88Majuutschi skrev 2010-08-08 10:01:24 följande:han vill ha haft sex med nån i varje årskull... fattar inte vad det ska vara för merit..
-
hehehe hmmm jooo men o ha sex med nån ny varje kväll hmmm....snacka om att varasexberoendeMajuutschi skrev 2010-08-08 10:09:25 följande:Finns folk till allt...
-
nån som vet vilka månader man INTE får studiebidrag??? tänkte vintern och sommaren så man kan planera hur mycket man ska lägga undan så man klarar sig nästa sommar
-
fast vi fick mera i januari..och man får väl mera i början med?? då kan ja med gott samvete lägga undan ca 1000-2000 men gott samvete så vi klarar oss utan att jobba nästa sommar annars kan ja lägga de på annatMajuutschi skrev 2010-08-08 10:22:31 följande:man får inget csn juni o juli. I maj o december får man bara halva csn o i augusti o januari får man 1½ csn... Om jag minns rätt o det fortf är som det var när jag pluggade sist.
-
hehe sorry läste dåligt:PMajuutschi skrev 2010-08-08 10:30:06 följande:Ja men det var ju det jag skrev... alltså man får en och en halv csn i januari o augusti men bara en halv i december o maj.
-
har inget tålamod just nu.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh sonen är på gnällhumör... konstigt när man vaknar klockan 6 och somna halv 10 igår kväll......men men... Försöker få ordning hemma med en galen 2åring som ska vara precis där ja är och "hjällpa" till men de blir fel...jaja inte hans fel.. FÅr lugna mig med och fixa o trixa med sånt när han är iväg med sin pappa.. så slippe rja tappa humöret
-
ja har aldrig kunnat sova dagtid inte ens när sonen var spädbarn då är ja uppe suuupersent och de blir fel. då lägger ja mig hellre tidigt
-
Så nu ligger lilleman o sooooover Ja ska bara hämta andan och sen sätta mig med musik och fixa papper i pärmar suuuuperkul not men ett måste hehe så passar på göra de medans busen sooover så slipper ja får "hjälp"
-
tvn är på heeela tiden men han ska vara där ja är och pilla med de ja gör.. eller leka precis där ja står.. men han vaknade för tidigt idag så inte konstigt han var gnällig. men ja känner de är bättre avbryta och vänta så ja slipper gå i taket för ingetBanshee Queen skrev 2010-08-08 11:23:44 följande:Funkar det inte att sätta på något på tv´n som han kan tittta på medan du fixar med det som ska göras?
-
japp har lärt mig detta nu han vill hjälpa men blir oftast feel hehe men han är ju bara 2 år så ja försöker göra saker när han sover eller är hos sin pappa.. de enda ja får göra utan hans hjälp är o damsuga för den gillar han inte hehe då funkar soooffanBanshee Queen skrev 2010-08-08 11:38:36 följande:Låter som en mycket sund strategi.