-
jo de kan ju vara såå enkelt med. men är man inte vid datan på FB så är den vit är man där så är den Grön... och är han inte hemma hur kan den pendla av sig själv????Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:03:08 följande:Glöm inte att det ofta kan finnas en väldigt naturlig anledning, en sån enkel som att det står en tom dator hemma och går. Eller han ser på tv med kompisarna eller vad fan som helst. Deppa inte ihop med en gång!
-
ja försöke inte klicka heller utan vänta.. men nuklickade som tusan och så. men ja har inte de där känslorna som ja alltid fick inann ja fick sonen och som fick mig att flytta hit ner De impulskänslorna är borta vilket ja är sååå glad över ja har fegat ut mååånga gånger men denna gången kändes de som att ja ville träffa han innan ja gick vidare... men men vi får se.. Ikväll ska ja somna i tid för en gång skull har somnat runt 12-1 de senaste dagarna för pratat med han hela tiden.. så kanske är bra med distans med och han får umgås med vänner om de är de han gör.. kommer inte prata med han alls i helgen heller då han ska iväg.. vi får se hur de blir som sagt han påstod innan han gick tidigare idag att vi kommer höras.. men menMajuutschi skrev 2010-08-05 22:11:23 följande:Jag är alltid försiktig med att klicka för mycket på nätet.. Man blir lätt besviken när man väl träffas irl om man klickat skitbra online... Hänt såååå mänga gånger så jag kan bli sådär så jag fegar ur när nån sån vill träffa mig.. Alltså nån jag haft superbra kontakt med på nätet.. Men ja.. jag träffar ofta folk ändå men försöker dra ner alla förväntningar till nästan noll... Vilket kan vara svårt..
-
jaja nu ska ja sluta dystra ner tråden med mina "problem" sorry..
-
nej ja vet de.. men men ska inte bry mig.. är han intresserad så ligger bollen hos han nu.. ja har ett barn o ta hand om tänker inte försumma han.. vill han ses så får han höra av sig och de har ja sagt till hanFletcher Reed skrev 2010-08-05 22:15:57 följande:Tänkte jag nämner inte sånt, men det har du rätt i. Men man ska fortfarande inte deppa ner sig helt innan man verkligen vet. Har själv vart helt deprimerad utan anledning felra ggr.
-
De enda ja vill träffa är en bra och stabil kille som har fötterna på jorden har ett jobb då ja har haft ex som ja fått försörja och nu har ja barn och tänker inte göra de igen.. En kille som gillar barn och tar mig för den ja är.. Kan ta till sig sonen och göra saker som leka och ja de är min högsta dröm att sonen ska tycka om min partner för de är då är ja lycklig. Visst ska de klicka mellan oss med. Men den killen som gör sake rmed min son utan nån ber utan de kommer självman att han vill de får mig att fälla en tår av lycka.. Sen ska han vilja ha en framtid med barn och kanske hus med. Få mig att må bra och få mig att skratta visa kärlek och ja va allt de innebär.. Mysa i soffan och sånt .. Inte komma in som att han ska ta över papparillen för sonen har en som kanske inte är den bästa men ändå.. Inte rusa fram utan dejta och ta de lungt att de ska leeeda över till ett förhållande.
-
söt vovve men du ser inte ut o vara 42 år snare 38.Singel Man skrev 2010-08-05 22:46:22 följande:
Jag brukar säga att ålder bara är en siffra på ett papper, men kanske är för jag alltid haft så mycket yngre tjejer LOL, Men nu lämnar jag er en stund, har en vovve som skall ut kissa, bild finns i galeriet om nån är intresserad, snokade hos dig "figurehead", söt vovve !!!....återkommer...
be nice...
-
hmm vaa saa du nu ja hade en kille som var 10 år äldre ön mig för hmm 4-5 år sen o han hade barn men nån omognare kille fick man leta efter....Majuutschi skrev 2010-08-05 22:53:56 följande:Ja... Jag har märkt att killar som har barn är mognare än killar som inte har barn oavsett ålder.... Men 21-åringen som raggade på mig på min o Malenas kryssning var extremt ung... Han tyckte det var cooooolt att jag hade barn o coooolt att jag var nästan skild.... Hmmmmm....
-
hans kompisar åkt hem vid halv 12 typ.. då sooov ja gott men nu vet ja att de va därför han ej svarade på varken msn och FB... och var online.
-
han skrev inatt när ja hade somnat och frågade om ja var vaken men han skule sova för han är i ullared idag.. Har inte tänkt något på han idag Då ja och sonen vart i parken med kompisar mellan halv 11 till halv 4 var vi hemma så har fått i oss mat nyss Ska tvätta strax och bara slappa i soffan. Får väl se när han skriver. men han skrev igår att han vill ses men när får han bestämma som sagt.. bollen ligger hos hanMajuutschi skrev 2010-08-06 15:56:33 följande:Men hur känns det för dig idag då? Hade han en vettig öfrklaring o vill han fortf ses?
-
nej var rätt skönt o somna halv 11-11 igår utan problem hehe annars har de blivit runt 00-1 de 3 senaste dygnen och de är jobbigt.. komme ej prata med han i helgen knappt heller då han ska iväg till bakken imorgon.Majuutschi skrev 2010-08-06 16:13:27 följande:Det kan ju vara bra att inte bli för uppslukad i msnandet... Har hört talas om att det finns ett liv utanför nätet.. Vet inte vad dom pratar om men det kanske är detdär man gör när man inte kan sitta vid datorn... Hmmm.....
Hoppas det blir bra hur det än blir!