Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-07 22:40:14 följande:
    eeh på allvar ??   men kommer säkert få leva med bli kallad ludde
    japp allvarlig.. ja de kallas han redan för av mig och hans pappa... och luddepuddebus av mig ibland men de bryr ja mig inte om om han får ludde som smeknman kommer själv säga ludwig.. de säger de på dagis..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 22:39:41 följande:
    Här på fl?
    nepp med en kille ja börja prata med på vilda.. skrev att ja nu har ludde somnat han bara hallåå hur fan kan man ge sitt barn ett sånt fuuult namn han kommer ju bli mobbad ungen... stackarn...
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-07 22:52:33 följande:
    e nog inte så stor risk att han skulle bli retad för sitt namn!
    ang. gamla klassiker så fanns ju mariah carey o MJ där så klart vilka MINNEN iaf när det gällde lite lugnare hehe
    hur går det fördig sonen va det inte nåp kille på G förrut hehe tyckte iofs att nästan alla hade nån på g haha
    nepp om du läser gårdagens inlägg så blev ja hårdissad...så ja lämna tråden.. men är tillbaka men lägger ner er killar... tills ja orkar ta upp dem igen... idioter åker i soptunnan direkt... kommer inte falla för nån förrän han visar i VERKLIGHETEN att han är värd mina känslor....
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-07 22:54:06 följande:
    verkar ju va en mogen kille :S
    blocka han direkt han var inget för mig då ja älskar min son över allt... visst just nu är han en emil egentligen meer vild än tam men ludwig passar han även om ja inte ville min son skulle heta de från början men när han kom ut så var de en ludwig iallfall
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-07 22:58:04 följande:
    trist ... smyger omkrig då o då men skrivs ju så mycket så ingen ide att börja gå igenom massa gammalt hehe
    känns som det e svårt att lära känna nån utan att träffadom IRL faktiskt skapa konto på en dejting sida men känns inte som min grej faktiskt får nog hoppas på ödet :P
    ja har dejting sidor men där är de tydligen bara idioter... på krogen är de bara idioter de är bara ute efter 1 sak och knulla nån.. dejtingsidorna kan ja fånga upp en kille men sen när vi pratat några dar och ska ses nej då hör de inte av sig och har då skaffat "flickvän".....

Så ja lägger ner killar... finns om de är nån som är seriös och vill ha ett förhållande med mig.. ska ja bara vara nån underhållningsperson så kan de dra... ja är med människa med känslor men tydligen är ja bara en man kan ha som nöje för stunden för ja har barn...
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-07 23:09:17 följande:
    på krogen e det väl aldrig nå problem att fixa nån men som du säger brukar det väl mest handla om 1 sak bara .... men dejting sidor känns det som att det bara e killarna som ska börja ta kontakt faktiskt  eller så e det helt enkelt inte intressant med ensamstående 3 barns pappa :S

usch dator starta om nyss pga av ovädret blixtrar o åskar en hel  del  riktigt mys väder så blir ännu värre o va hemma utan nån "mys kompis"
    på krogen har ja aldrigt blivit uppraggad... när ja va yngre så vart ja intresserad av killar på krogen min kompis brukade hamna i säng med dom eftersom ja var för osäker för o ragga o hon skulle "ragga" åt mig men de sluta alltid hon fick dom....trist men sant...
  • sonen08

usch för åska o blixt hatar deee är livrädd för de... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• sonen08

var bor du egentligen?? har för mig du bor högt upp va??

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D