Isnogood skrev 2010-08-06 21:55:31 följande:
O nu är det som det är o inte mer med det
Du ska (om jag får bestämma) stanna kvar i den här tråden, skratta, gråta, skrika eller vad det nu är du känner för precis vid den aktuella stunden då du skriver ditt inlägg, tror det är fler än jag som tycker att det är ok att du är här o gör det
Jaa, du har din son, o livet är som det är, gäller bara att göra det bästa av situationen
Du skulle bara veta hur många gånger JAG "gått bet" då jag inte kännt att jag haft tid / pengar eller möjlighet att åka någonstans o gå på date el liknande...men man måste LEVA under tiden som man hoppas
Jo jag vet.. Men samtidigt är ja livrädd att binda mig så kanske är meningen att ja ska vara ensam med... Vem vet...Orkar ara inte bli sårad eller få nobben mera.... Innan ja fick barn så kunde ja börja prata med 1 kille via nätet ses och sen var vi ihop....De är va ja är van vid.. men att få nobben varenda gång nu sen ja fått barn känns...
Vill bara vara lycklig och få uppleva kärlek igen... Vet ej va ja gör för fel.. men något måste de ju vara eftersom alla killar ja pratar med lyckas hitta andra innan vi ens ses....