Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-06 16:24:53 följande:
    Ja tänk om man vore så smart nångång... Obestämd Har ju lagt mig runt 2 alldeles för många kvällar senaste veckan.... O vaknat tidigt alla dagar.. Måste skärpa mig lite innan skolan börjar..
    ja kan vara uppe länge några kvällar men sen tar den ut sin rätta och då kan ja somna tidigt men ej för ofta..
  • sonen08

Reed: Du hade rätt han var online fast han hade besök..Ja som gick över styr igår.. Ber om ursäkt..

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-06 16:59:28 följande:
    Jag är dålig på att lägga mig i tid alltid.. Behöver ha draghjälp till sängen..

Nej, nu ska jag diska lite innan jag får besök.

Ha en bra kväll!
    Kramisar!
    Ja brukar sitta och känna hur de kliar i ögonen sen brukar ja ligga i sängen de sista timmen inna ja somnar så är bara slänga igen datan och sussa sött bra med mini pc
  • sonen08

har huvudvärk o godissugen och en son som är svingnällig... SUPERBRA KOMBI!!! vill bara lägga mig under täcket och försvinna.....

• sonen08
    Fletcher Reed skrev 2010-08-06 20:43:52 följande:
    Det finns oftast en förklaring.
    jopp de gjorde så nu med...

fyyy mår skit idag
  • sonen08

Han har dissat mig...Tagit bort mig från FB och nog även på MSN....jaja skiter i vilket nu... känns som de ändå inte hade funkat om vi bodde för långt bort trist... men han kunde ju förklarat för mig utan bara plocka bort mig... jaja.. livet går vidare...

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-06 21:37:14 följande:
    Förvånad NU känns det som att jag missat maaaaassooooor..!

"Kramarom"
    De är ingen fara... finns inget o missa har bara snackat med en kanonkille heeeela denna veckan som nu igår idag dissat mig.....

Kommer hoppa ur tråden ett tag då ja ara fååår bakslag på alla killar ja träffar... kan lika väl leva ensam.....
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-06 21:44:12 följande:
    Att Att Att...o hur GAMMAL sa du att du var nu igen..?

-Det kommer ordna sig en dag, det kommer ordna sig, man måste bara låta hoppet leva kvar o inte ge upp, men framför allt så tror jag inte att man ska leta...jag tror att det är DÅ man går bet på någe sätt... man letar utan att tänka på att man gör det...

Koncentrera dig på att leva livet o njuta av det som erbjuds

JAG är 34 o har inte gett upp ännu o tänker inte ge upp heller
    27 år... men tydligen duger ja bara till och chatta med eller knulla med... De enda ja vill är och träffa en bra kille och skaffa flera barn   Men tydligen inte ens de kan ja
    Ja jag har min son och utan han hade ja inte orkat... Då hade ja säkert haft kille nu med och fortsatt i mina gamla banor att flyga runt o sverige och leva i nuet...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-06 21:55:31 följande:
    O nu är det som det är o inte mer med det

Du ska (om jag får bestämma) stanna kvar i den här tråden, skratta, gråta, skrika eller vad det nu är du känner för precis vid den aktuella stunden då du skriver ditt inlägg, tror det är fler än jag som tycker att det är ok att du är här o gör det

Jaa, du har din son, o livet är som det är, gäller bara att göra det bästa av situationen

Du skulle bara veta hur många gånger JAG "gått bet" då jag inte kännt att jag haft tid / pengar eller möjlighet att åka någonstans o gå på date el liknande...men man måste LEVA under tiden som man hoppas
    Jo jag vet.. Men samtidigt är ja livrädd att binda mig så kanske är meningen att ja ska vara ensam med... Vem vet...Orkar ara inte bli sårad eller få nobben mera.... Innan ja fick barn så kunde ja börja prata med 1 kille via nätet ses och sen var vi ihop....De är va ja är van vid.. men att få nobben varenda gång nu sen ja fått barn känns...   Vill bara vara lycklig och få uppleva kärlek igen... Vet ej va ja gör för fel.. men något måste de ju vara eftersom alla killar ja pratar med lyckas hitta andra innan vi ens ses....
  • sonen08

Men ja kommer välja o hoppa ur tråden.. iallfall..

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D