Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-05 21:30:30 följande:
    Ajdå.. Då var det lite värre...
    sonen08 skrev 2010-08-05 09:19:09 följande:
    reserv nr 12 har ja nuu ser mörkt ut
    Men 12 är bättre än 13... Neeeeeeeej vad tråkigt...
    japp nu skiter ja i vilket...han ignorerar mig på FB och på MSN så nu ger ja upp....
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:26:47 följande:
    Ok, nu har jag snokat runt och hängt i ett hörn av tråden och nyfiket och lite blygt Skämskollat in er men inte vetat om jag vågar ta steget fullt ut att skriva något, så nu hoppar jag in, om jag får?Tyst
    välkommen ålder och ort är du man eller hona???
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:35:05 följande:
    Skäms Hona, trodde "queen" och  min bild avslöjade det, tydligen inte. *springer och byter om* Bor i Svealand och är 32.
    hehe sorry
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:39:40 följande:
    Det är lugnt, om tur var är jag inte så lättstött. Tungan ute

Tråkigt att dejten inte gick som det skulle, hans förlust, inte din.Flört
    Japp de är ju de Han vill ha en kvinna som är redo för familjelivet hallooooo Nää ja är ute efter och parta och suuuupa eller inte de klickade som tusan vi pratade i 3 dygn sen pang så säger han att han har sååå mycket o göra... hmm jaja hans förlust får spana på killarna på högskolan om ja kommer in
  • sonen08

ja vet något som inte ni vet ja vet något som inte ni vet hahahaha

• sonen08
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 21:46:40 följande:
    Att konsten att knyppla mjölkpaket är på utdöende??
    Nepp  nåååågot mycket större
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:49:15 följande:
    Jag brukar oxå reagera på folk som tycker det är skönt att vara barnlediga o som dessutom inte har separerat från den andra föräldern.. Visst kan jag tycka det är skönt att få sova ut ibland eller göra nåt ensam men jag har ju varit föräldraledig i nästan 3 år o första 2 åren hade jag näst intill noll tid utan barnen.. Jag skulle helst av allt ha mina barn 100% men det går ju inte.. Då är jag bara ego.. Jag försöker göra så mycket som möjligt när dom inte är hemma så tiden går fort o så jag inte hinner tänka för mycket..
    jag tycker de är skönt MEN de är bara att de är såå krävande och ja behöver koppla av för att orka vara mamma resten av veckorna hade nog klarat de galant utan några problem om ja inte hade haft min adhd.
  • sonen08
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 21:53:09 följande:
    PET flaskor?? Förvånad
    hehe nepp blivit inervjuad idag
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:55:39 följande:
    Men vilken skit!!! Vad är det med alla killar egentligen? Var hittar du dom? Puckon!
    hehe på samma sätt som ja pratar med dig men på annan sida vildawebben..

Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant...
  • sonen08
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:05:08 följande:
    Är väl så att det hänger på båda, är väl inte bara en persons fel ??, eller ??,  Skulle nån stressa fram, som ex, skulle jag oxo backa, o undra, men alla är vi olika , o tur är väl det
    vi var båda på samma nivå hade samma åsikter om allt.. vi skoja och skrattade och ja han skrev till mig i sitt första sms att han var intresserad och ville ha en dejt med mig. idag såå backar han..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D