Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-08-08 20:03:33 följande:
    haha jadu om min hade vart klar så hade jag vart glad men det mesta  e faktiskt vikt och ska bara läggas in :)
    hade ju vart en LUGN dag om jag inte hade vart så jäkla snäll haha så e förvånad att jag inte tog mig ner och vek din tvätt :P

ang tidiga mornar på helgerna så  bli det alltid det här e väl bara acceptera om man ska kunna få upp dom utan för mycket bråk o stök under vardagarna  men helgen som kommer e jag barnledig fre kväll till sön förmiddag :D:D:D
    så du tycker ja ska vika den själv
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-08 20:08:57 följande:
    tycker nog att den kan vika sig själv men det kommer nog inte hända haha
    de har ja väntat på ju att den ska vika sig själv hehe har 3 tvättomgångar ovikt tvätt de ligger i sin påsar ännu de är sååå tråkigt när ja ska tvätta nästa gåmng flyttar ja bara över tvätten till den andra så tar ja och slänger skittvätten i den andra hehe Men ska köpa riktigt tvättkorg så blir de nog ordning på torpet hittat en smart på claes olsson där de är 2 korgar en svart o vit blir kanon då blir de sorterat med
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 20:12:57 följande:
    blir smidigt för han att bära ner det sen

ok, hoppas du hittar nåt bra skrivbord, Blocket finns det säkert nåt om du kikar runt lite.
    yes.. japp har redan snokat på blocket men tack för tipset
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 20:29:23 följande:
    ok, inga fynd ännu förstår jag
    joo hittat ett snyggt men får vänta tills ja får pengar för och kunna höra av mig om de är kvar folk brukar inte hålla kvar saker åt en på blocket..
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 20:45:03 följande:
    Det finns inga loppisar eller auktioner i närheten av där du bor?
    finns de säkert men har inte bil och kunna ta mig dit..
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 20:46:08 följande:
    nä, men hoppas det finns kvar sen då.
    hoppas ja med annars får ja leta vidare
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 20:50:37 följande:
    Tråkigt, för där kan man göra riktiga fynd, fast det kan man på blocket med iofs. Har du ingen vän med bil eller med ett skrivbord som de vill bli av med?
    tyvärr känner ej många här... enda som har bil ja känner är sonens farmor men hon kör inte ofta mer än om ja verkligen behöver hjälp..
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 21:01:39 följande:
    Aj då, ja, då är situationen lite knepigare såklart.Obestämd

Nu börjar 2 1\2 män, Skrattande
    vilken kanal???
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 21:07:34 följande:
    sexan
    eko
  • sonen08

längtar sååååå sjukt till senare i veckan ska shoopppa loss då

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D