• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-20 22:02:56 följande:
    Jo e samma här... litet runt om o största storleken i kupan :(
    Jobbigt.. Jag skulle vilja ta lite fett från magen o trycka in det runt om precis under bysten efetrsom de tär där jag är smalast o benigast o på väg att bli ännu mindre..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:05:13 följande:
    mmm..jag har fått köra uteslutande m vadderad kupa nu.. går inte annars.. de bara tappar form o stöd med en gång :S
    Jo jag har nästan bara vadderade jag oxå, men mest pga brist på storlekar på annat.. O jag tycker inte om vadderade egentligen eftersom man blir mer tutt-lisa då än utan vaddering...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:06:52 följande:
    *hehehe..ja tänk om man kunde strukturera om lite ;P
    Ja det vore toppen..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:07:21 följande:
    haha, vilket bröst prat de vart här
    Ja vi kanske skulle skriva in våra bh-storlekar för att locka hit killarna..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:08:48 följande:
    vaddering är ju nödvändigt, annars ser man ju hela alltet genom tröjorna ju
    Nejdå... Hade jämt ovadderat förut... Menmen... Det var förr...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:09:32 följande:
    precis..o en del e sååå spetsiga i formen..jag vill inte ha det... men nu e det bara att ta vad som finns.. :(

Men precis efter operationen var jag o köpte världens finaste bh.. en stor C!!!!.kupa som de kallade det. Eg var den nog lite för liten..men brösten var juh så spända då så det gick bra ändå... Åhhh..vilken lycka det var!!!!!!!
    C-kupa... Det var tider det... O väldigt läääääänge sen...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 22:10:26 följande:
    nej nej nej,.

jag vill ha er för mig själv nu
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:23:15 följande:
    Har aldrig haft det...ja..förutom i yngre tonåren då de började växa,,o ja precis efter operationen..men eg hade jag väl E då.. men de var juh som sagt så hårda då så man kunde ha litet ändå, de stog liksom rätt ut ändå...
    jag hade det när jag var tonåring... men det bruukar väl inte rekommenderas att man gör bröstförminskning innan man fått barn just eftersom boobsen inte är fördigutvecklade ännu...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 22:26:35 följande:
    Mojito?

Jag har skaffat två sorters mynta pga den drinken
    den är god.. O farlig...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D