• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-19 23:50:33 följande:

men på sitt eget kan dte nog vara för mkt för att man ska kunna känna in ordentligt... kan nog bli lite overkligt då.. osså var det juh ingen prins du gifte dig med då... han blir det nästa gång =)=)=)=)

Ja nej det var ju ingen prins.. O dessutom ville han gifta sig i kyrkan o ha stort bröllop medan jag ville ha borgerlig vigsel o litet bröllop... O så ville jag gifta mig i orange klänning men vi kompromissade tillslut så jag fick gifta mig i rött...
    Så nästa gång blir det med en prins, orange klänning på mig, borgerlig vigsel o liten bröllopsfest..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 00:08:22 följande:
    mmm..jag vill också ha litet o borgeligt... men ändå ska det kännas speciellt...

Men så behöver man juh en prins också :S
    Jo precis... Grodor rekommenderas inte... Men snart är jag skild o fri att gifta mig igen..
  • Majuuu

Ska oxå sova..

Gonatt o dröm om mig!! Muhahahahahahahahahaa!!

Kramisar!!

• Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-20 10:29:43 följande:
    morrrn morrrn....trött as hell...men hade askul igår
    Vad härligt..
    Jag är lite gå-ut-sugen, men vi får väl se när det blir av.. Mina midsommarplaner verkar krascha totalt..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 19:26:11 följande:
    de va nån kärring som höll på hålla på... så ja gav henne en knuff o då smällde hon till mig i ansiktet... Kärring!!!!! fan ja kokar bara ja pratar om de...
    Låter inge kul... Hoppas kvällen var iaf lite kul annars....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 20:06:15 följande:
    vad tråkigt,

du får ta en ny kryssning
    Kan ju inte åka själv heller... Misstänker ju att typ alla har planer inför midsommar.... Obestämd
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 20:26:58 följande:
    Finns säkert någonstans du kan haka på.

Jag själv ska på bröllop, dock inte mitt eget
    Inte? Jag som trodde du skulle gifta dig..
    Själv måste jag ju vänta lite med att gifta mig tills skilsmässan blivit klubbad..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 20:26:22 följande:
    man utvecklar produktionssättet genom att organisera om, för att få bort onödiga stopp och spill som sagt.

Det är väldigt brett.

Har en kompis som jobbar på ett företag där de skulle införa Lean. Det var en flummig gubbe där som flyttade runt lite sopcontainrar och talade om för dem att de skulle städa bättre.

Sen åkte han ungefär.
    Finns så mycket flumm nuförtiden.. Vi var ju tvungna att göra energibesiktning på villan när vi sålde den.. inte ens dom som utför energibesiktningen vet vad man ska ha den till egentligen. Den som säljer är ju inte ett dugg intresserad av vilka åtgärder man kanske kan göra för att spara energi liksom.... knasigt..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 20:34:13 följande:
    Vänta någon vecka till så börjar frierierna komma i inboxen
    Jag har ju redan en som skrivit här i tråden att han vill gifta sig med mig... Däremot tror jag ju inte han är speciellt seriös...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-20 20:34:36 följande:
    tack:) Får veta i mitten av juli om ja kommer in Skulle ja inte så får ja ju iallfall några timmar om dagen på maxi till hösten i början iallfall Men i sommar ska ja lägga focus på vikten och sonen

Ska hitta på massa med sonen eftersom vi missa massa skoj förra året
    Jag tycker det är så drygt att man måste vänta så länge innan man får veta om man kommit in.. jag vill ju veta nu!!!!! Alltså vilket jag komit in på...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D