• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Johan01 skrev 2010-06-22 09:29:58 följande:
    Ja eller så kan det vara tvärtom också. Det är ju inte alltid som det endast är ena parten....Flört Eller nej jag ska inte vara elak...Det var ju måååånga år sen...Glad
    Men du.... Inte ska vi väl förvirra alla om vad som hände... Du var inte över ditt ex o betedde dig inte speciellt bra.. Är det mitt fel? Obestämd Men visst, det var jag som dumpade dig efter ett ultimatum... Menmen.. Det är 7 år sen som sagt...
    O du är välkommen att delta i "min" tråd sålänge du håller dig till sanningen..
  • Majuuu
    Johan01 skrev 2010-06-22 09:28:14 följande:
    Hehe!

Ja! Jag förföljer naturligtvisGlad
    Ja klart du gör.. Jag är ju så oemotståndlig..
  • Majuuu
    Johan01 skrev 2010-06-22 12:54:52 följande:
    Jag är rätt tacksam om du tar sådana saker i privata mail istället för helt offentligt.
    Just ja.. Glömmer bort att alla inte är så öppna som jag.. Sorry..
  • Majuuu
    Johan01 skrev 2010-06-22 13:05:56 följande:
    Nej, snarare att en argumentation ang. detta rör endast dig och mig och inte alla andra medlemmar i detta forum.
    Jag tyckte inte mitt första uttalande som du kommenterade var illa på nåt sätt.. Men du valde ju att fortsätta o då kan ju inte jag hålla käften... Foten i munnen Men som sagt lämnar vi det nu.
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-22 14:29:28 följande:
    Ok, kan omöjligt "välja sida" o ja e heller inte det minsta intresserad av att göra så...

MEN (!)

Ja håller med om att detta ämne faktiskt bara rör er 2 och iom detta även borde diskuteras "bakom stängda dörrar" alltså via tex inboxen

Blir lätt så laddad stämning annars o det kanske räckte med hur det va i går Obestämd

"Kramar båda"
    Jag vill inte att nån ska välja sida.. Bara kommenterade en kommentar o då avslöjade jag visst för mycket.. Menmen, alla vill inte visa sina dåliga sidor eller erfarenheter..
    Vi har inget att reda ut. Detdär är superlänge sen, men visst jag är långsint o jag förlåter aldrig.
  • Majuuu
    upyours skrev 2010-06-22 19:40:36 följande:
    Men jag som ville veta vad Johan har att säga om min framtida fru. Få lite hjälp på vägen liksom. Så ta det helt öppet
    Tokstolle!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-22 19:42:33 följande:
    Oj då, låter farligt
    Blir väl ännu mer farligt om jag väljer att ha på mig min rumpklänning.. Men jag har inga skor till den... Kanske ska ha min lite mer oskuldsfulla vita somriga klänning istället... Inte för att nån skulle tro jag var oskuldsfull... Eller? Oskyldig
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-22 19:43:22 följande:
    Cee skrev 2010-06-22 19:39:24 följande:
    *hehehehehehehehehe,,, THNX =)=)=)=)
    Vassego

Är ni fit för fight nu??
    Ja, tackar för den.. Efter en lång dag så kan man behöva lite humor..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D