• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-22 21:07:36 följande:
    mmmhmmm...kan jag förstå.. gumman får ju helt enkelt bara hänga på för attd et e så vårat liv ser ut..hon har gått de två föregående åren.. o nu blir det tredje ggn, 3 år gammal.. =)=)=)
    Det är ju lättare om man bara har en.. Men jag har 2 små...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-22 21:17:06 följande:
    Hp e nog den bästa helt gratis sajten! Smidig o överskådlig o med mkt seriöst folk =)
    Ja o den är ju gratis påriktigt dessutom. En stackars fattig föräldraledig ensamstående mamma har väl inte råd att slänga ut massa pengar på dejtingsajter..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-22 21:18:19 följande:
    har aldrig provat hp,
    du får prova.. om du inte får napp här såklart..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-22 21:31:31 följande:
    mmmhmmmmm... PRECIS!! Fast tyvärr så blir dte liiite tjatigt så småningom..samma människor hela tiden.. jag har en dooooownperiod nu...
    Jovisst är det så... O så har jag börjat känna igen folk när jag är ute på krogen oxå.. O i lördags tyckte jag nån såg bekant ut när jag var på Parken Zoo.. O så vet man ju inte vad dom heter o på vilket ställe man sett dom..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-22 21:41:15 följande:
    Prioriteringar gumman, prioriteringar
    Ja du.. Prioriteringen är ju att hellre få gå ut o skaka rumpan än betala pengar till nåt dejtinghak..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-22 21:57:07 följande:
    *hehehehehehe...jobbigt när det blir så!! Man vet inte om det e ngn man bör hälsa på eller inte..
    nja... inte om man inte ens pratat med dom online..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-22 22:03:20 följande:
    Var ute på krogen för ett tag sedan och såg en tjej som var bekant men jag kom inte på varifrån. Jag stod och pratade med en kompis så kläcker han ur sig "men kolla det är ju ****** från Mötesplatsen"
    sånt är ju lite kul...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-22 22:04:44 följande:
    that´s the spirit

Och med sommarklänningen på midsommar så lär du inte få ha rumpan i fred
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-22 22:14:03 följande:
    IM back Nån som saknat mig????
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D