• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-26 17:58:16 följande:
    Åhhh..låter som ni hade en kanonkväll!! =)=)=) Spännande med den trevliga dejten också..det får du utveckla mer ;P
    Det kommer ju inte bli nåt med dejten eftersom han bor i sthlm o dessutom åt fel håll i sthlm o varken han eller jag är flyttbara.. Menmen, han var kul att hänga med o vi festade ihop alla 3. Det är all info jag ger nu...
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 18:54:49 följande:
    Ska ladda en maskin tvätt och sen gräva fram nått ätbart... inte ätit än idag och allt prat om skräpmat gör att min mage VRÅLAR just nu Obestämd
    Jag har inte heller ätit mer än hotellfrukost vid 9.30... O så lite godis o en drickyoghurt.. Är sjukligt pizzasugen men lat.....
  • Majuuu

Håller med om att denhär tråden är lite beroendeframkallande.. skulle vara kul att fixa en tråd-träff nångång så man fick träffa er nångång.

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 19:00:13 följande:
    Men då!!!! PUST o SUCK! Vi gillar juh detaljer här ;P

SYND att det skulle vara sådana geografiska svårigheter :S
    Ja, men man får ju vara lite hemlighetsfull... Finns ju folk som snokar osv, så jag berättar bara lite smått o det får ni nöja er med för tillfället.. Däremot kan jag ju säga att irl kan man få höra det mesta.. Det vet Malena..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 19:10:48 följande:
    MMm...med andra ord så KRÄVER vi att du kommer till AC's buggpremiär o berättar ALLT!! ;P
    Jag kan ju inte för jag har barnen då... Vi får dra ihop nåt när jag kan..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:34:48 följande:
    Vem fan nämnde pizza??????

Crap va sugen jag blev på en massa smält ost nu... en flötig pizza...gaaaah...*dreggla*
    Flåt.. Det var jag.... O jag är sååååå sugen.. Men orkar inte hämta men samtidigt tycker jag det är lite väl att beställa hemkörning när man har en pizzeria bara nån gata bort... Hmmmm... Skulle kunna få "hemkörning" via min "gitarrlärare" men jag vill inte utnyttja honom eftersom han verkar intresserad medan jag inte har intresse av nåt annat än vänskap där..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-26 19:43:43 följande:
    jag har ätit pizza idag, ifall någon undrade
    O du köpte ingen till mig?
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:46:58 följande:
    Ta med kidsen... cee ska ta med sin tös ju
    Men hon har en, jag har 2 minibarn....
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 19:51:48 följande:
    AJDÅ! Förstår dig gällande gitarrläraren..det är en fin balansgång att gå det det.. men vill liksom inet tippa över..
    Nej precis.. så himla typiskt att det alltid är så.. Är man inte intresserad men känner att man skulle kunna bli jättebra vänner så blir den andra intresserad, men om man själv blir intresserad av nån är den inte intresserad eller nåt annat knas som för nyseparerad eller ska plugga utomlands om en månad eller nåt liknande..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:52:25 följande:
    Har oxå en pizzeria nära.. men orka gå ut.. näää.... inga kontanter hemma heller... finns visserligen e-kort... men orka.. näää...

Kan o ska köpa pizza imorgon
    jag funderar på att ta en macka istället.. Jag åt ju mat igår..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D