• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-06-19 22:23:33 följande:
    Han hade massa kompisar med så ja ville inte Skäms

Men ja såg honom.... Drömmer

O han såg mig Spöke

Men det skrämde honom tydligen inte då vi haft sms-kontakt efter det
    Men varför massa kompisar med? Töntigt...
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-19 22:33:39 följande:
    Njae, ha skulle iväg i dag o föreslog att han skulle komma förbi o säga hej "på vägen" o då va ju alla med
    Tyckte att det skulle kännas "stressigt" när folk står o väntar liksom Obestämd 
    Men då kan man väl säga åt sina kompisar att man ska träffa nån själv liksom... skulle aldrig få för mig att dra med nån kompis om jag skulle tärffa nån, speciellt inte första gången... Obestämd
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-19 22:52:34 följande:
    Vi hade alltså inte bestämt något utan ha sa att han skulle den vägen förbi när han skulle åka dit han skulle o funderade på om vi skulle säga "hej" , va ja som inte fattade att de va flera redan då Skäms så då kändes de bättre att skippa det denna gång o säga hej någon annan dag i stället 
    Alltså JAG som stoppade, kändes jättemysko o veta att de andra skulle sitta i bilen o vänta "under tiden" liksom Obestämd
    Knasigt värre.. Ni får se till att träffas nån annan gång då han inte har med sig ett gäng kompisar..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-19 23:18:47 följande:
    det är en liten ordvits,

allt man slickar på får man behålla,

Och Cee skrev att hennes slick är tillbaka när jag dök upp,

därav "backslick"
    men backslick är Kräks o det var bara det jag kommenterade..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-19 23:21:53 följande:
    Då är inte Daniel Westling din kopp the då
    Nej.... Dom må vara söta ihop o man ser att dom är kära påriktigt men usch o nej tack... tycker Vickan kan behålla sin killsmak för sig själv..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-19 23:30:29 följande:
    Det e juh KÄÄÄÄRLEEEEEEEEEEEEK!!!!! Spektaklet kan kvitta mig.. men att se äkta kärlek o dem rörda till tårar o lysa utav kärlek till varandra.. ujujujujujuj.. man kan juh bara önska o hoppas att man en dag får uppleva en sådan känsla....
    Jag råkade slötitta på vigseln o grät när Agnes o Skifs sjöng på slutet o man såg hur kära o lyckliga Danne o Vickan var... O jag som aldrig gråter på varken bröllop eller begravningar, men till allt annat....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-19 23:37:37 följande:
    det finns en ganska rolig reklamfilm som talar om varför man vaknar med ruffs i håret. Det är en apa som släpar runt på en kille och gör en massa medan killen sover.

Försökte hitta på youtube men jag minns inte vad det är reklam för.
    Jag tror jag har sett den.. känner igen detdär..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-19 23:45:29 följande:
    Jaaa...visst var det sååååå fint!! Såg det då jag lämnade varor hos mamma idag *snyft snyft
    Ja..
    Grät ju inte ens på mitt eget bröllop...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D