• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-06-18 20:49:24 följande:
    haha oj va trevligt de lät
    va e de för nått du spelar då??

jo ja har de bra, ja sitt o lyssna på partymusik o längtar till imorron.. o sen käka ja mssa onyttigt
    Hungry heart med bruce springsteen är min läxa för tillfället.. Det går iaf framåt.. Är inte lika kass som i tisdags..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-18 20:54:39 följande:
    Skönt att få lite egentid =)

Min dotter somnade ca 10 min i bilen på väg hem..så nu e hon väl uppe halva natten :S
    Ja det är det.. Sonen somnade ju rätt fort, men han vägrade sova på dagen även om han nog hade kunnat behöva det idag.. Dottern däremot tog god tid på sig innan hon somnade.. Man kanske skulle börja begränsa hennes dagssömn lite... hmmm...Obestämd

Ajdå.. Power naps är farliga... :-S
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-18 21:42:41 följande:
    *hehehehe... flitig du e.. Jag e tyvärr sådan att jag testar o kan jag inet så ger jag upp.. o ja, det betyder juh att jag inet kan ngt alls iom att man inte kan kunna ngt man aldrig har testat ;P
    Ja då är det illa...
    Jag vill ju ha elefanthud på fingertopparna så jag måste öva öva öva... Nejmen det tar ju inte så länge att köra igenom en låt några gånger varje kväll..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-18 21:47:59 följande:
    oh love love love him haha.. klart man inte kan va på topp direkt.. men de där bli nog kanon
    Ja brusan är bra..
    Jag övade massor i tisdags för jag ville ju kunna på en gång. Har ju spelat litelite för en himla massa år sen o var ju tvungen att inse att jag var superrostig när tom "färgerna" gick dåligt..
  • Majuuu

Min lillis vaknar hela tiden nu... O så är hon lite varm.. Får hålla tummar o tår att hon inte blir sjuk nu.. Vi ska ju till Parken Zoo imorn igen är det tänkt.....

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-18 22:39:29 följande:
    :S Hoppas verkligen att hon håller sig frisk då!! :/ kanske bara e lite sängvarm o orolig... *håller tummarna
    Ja det hoppas jag oxå. Hon är rätt varm av sig o nu har hon långärmat o långbenat ( ) på sig eftersom kortisarna var i tvätten.. Så vi får hoppas det bara är det...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-18 22:43:42 följande:
    Det e nog de långa ärmarna o benen då =) O då det e lite för varmt så blir hon juh säkerligen lite orolig o får svårt att sova..kan hon inte sova utan?

Min gumma e också varm... o har sällan ngn pyjamas..för hon blir svettig som få o vaknar stup i ett då
    Har testat, men då blir hon så kall mitt i natten istället. Hon sparkar ju av sig tänket direkt så hon sover utan täcke alltid.

har sån lust att trimma av henne håret igen, men får nog inte det i år....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-18 22:43:43 följande:
    mår skiiiit
    Låter inge bra...
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-18 22:47:27 följande:
    Dra upp byxorna på henne brukar göra det på mitt troll när han blir varm....

btw.. bytte du nick på msn?
    Byxorna....

Ja jag heter Prosit där nu.. Har fått lite frågor om jag är krasslig..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-18 22:47:59 följande:
    byxbenen... skulle det vara
    Hon "drar" ju upp dom själv... Dessutom är det en för liten pyjamas egentlgien så det är väl typ 3/4-ben o -ärmar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D