Maryhe skrev 2014-05-06 13:39:07 följande:
landstinget i örebro går absolut inte. Bara de hör mitt personnummer slår de bakut. capio som är privat tänker inte ställa upp pga min ålder, jag får inte ens ta blodprover hos dom. Jag ahde en gyn här som dock fick stroke. Jag har provat alla i Örebro, tro mig. Min slemhinna blir alltid tjock och fin och efter att ha tittat på alla mina dokument från tidigare ICSI har jag fått datum för 2 VUL under förutsättninga att mensen kommer när den ska. Den här läkaren jag gick till igår har fått tagit över alla patienter från den strokedrabbade läkaren och tyckte inte att Han hade tid med mitt fall som inte var varken sjukdom eller akut. Han tyckte också att gynekolog som gör mätningarna ska ha erfarenhet av fertilitetsbehandlingar vilket han inte har. men han rekommenderade varmt Claes, jag har provat att få tag på Eva utan resultat så jag kanske ska prova Cles då. problemet är nu att jag inte kommer kunna ta ledigt från jobbet för att tex åka till Stockholm när som helst på dagen. Om nu Eva kunde ta emot på kvällstid så hade ju det varit bra.
Eva brukar svara på både mail och mobil (sms). Har du kontaktuppgifter? Hon tar garanterat emot dig, hjälper många i liknande sits och även sånna som mig som gjort ÄD i Sverige men behövt hjälp med stödmediciner som landstinget inte velat skriva ut. Kram och lycka till!