AVA klinik i Riga
Oj! Jag har också fått ingefära rek av barnmorska. Drack Friggs ingefärste med dottern och även nu. Kanske är det jättesvagt jämfört med tabletter men ska nog hålla mig till rooibos framöver. Kram
Kram till dig Redan!!!
Jag har en väninna som gjort äd i naturlig cykel. Det kan funka under förutsättning att man är så pass fertil att man bygger slemhinnan själv till rätt tjocklek och treskiktad. Det är ju många som inte gör det längre, därav anledningen till att de gör äd dvs för tidigt klimakterium så för dem tror jag inte det funkar men om man fortfarande har ägglossning ska det kunna gå vägen men nog betydligt lättare vid FET eftersom man inte behöver synka med donator då (min väninna gjorde FET). När man gör ivf med egna ägg tar man inte östrogen men däremot tar man LH-sprutor för att bilda flera ägg så det är ju stimulerat men med andra hormoner. Inför äggplock tar man ju då även en ägglossningsspruta. Men vid FET gör man ju det då som standard i naturlig cykel. Tog aldrig östrogen under våra ivfer. Hoppas det går vägen för dig Lima!
Hej! Vill bara tipsa er om att det finns en äd-gravid tråd sen ett tag tillbaka också. Under rubriken Svårt att få barn och Äntligen gravid. Kram