AVA klinik i Riga
Hej alla! Jag läser nästan varje dag, men har inte skrivit på väldigt länge. Era graviditeter peppar mig och jag vet hur det känns när det misslyckas. Vi har försökt sedan 2006. först vanligt, sedan Reproduktionscentrum i Uppsala med IVF och ett ET, 3 Fet i Riga på EGV. bara en graviditet med missfall v 9. Var i Riga på möte med Dr Fiona precis innan hon sedan slutade. Var där igen och gjorde en hysteroskopi och träffade då den manliga läkaren. Nu hittade jag nyss en startplan från Nadia som fastnat i Spammailen! Fasen att jag inte tänkt på att kolla där. Hon vill att jag ska ta ultra och sedan spruta på måndag! Hoppas verkligen att jag kan få en tid! Jag köpte spruta där Diphere- nånting som motsvarar Procren. Insättning runt midsommar. Visst odlas blastocyster i 5 dagar? Har ni odlat till blastocyster? Jag har många antikroppar TPO ca 136 och äter Levaxin för sköldkörteln. Hade högt värde har nu med ökning av medicin gått ner. Sist 1,77, men jag har höjt dos igen och hoppas det sjunker lite till. Andra här som har mycket antikroppar? Äter några Levaxin? Oj, detta blev långt. Ha en bra helg! Fröken Bus