Visitor skrev 2010-11-17 19:28:41 följande:
Nu har jag gått ner 58 kilo, på åtta månader och två dagar. Helt galet ju .
Mitt magsår känns mkt bättre, har nästan inte ont alls, mår inte illa, kan äta som vanligt, till och med dricka. Vilken skillnad, NU känns det bra att jag har opererats.
Angående mitt missfall för ett par veckor sedan så mådde jag väldigt dåligt över det i ett par dagar, men det har släppt nu, det var helt enkelt inte meningen att vi skulle bli föräldrar igen. Nu ska jag sterilisera mig, jag vill inte vara med om att kanske bli gravid igen, och sitta där med ångesten om att vi är för gamla.
Jag är alltså gamla Fragile Angel (men det har ni säkert redan listat ut ).
Jag har, av misstag faktiskt, råkat radera många av er från Facebook, då jag i min" iver" att inte vilja dela med alla att jag fått missfall, visste inte att man kunde fixa med inställningar så att bara vissa kan se känsliga saker. Så ni som vill, kan ju alltid skicka en förfrågan till mig igen. *Svammel *
Jag som inte ägt någon klänning i hela mitt vuxna liv, har nu köpt fem stycken. Jag njuter, känner mig så fin .
Om jag skulle betrakta min kropp med en utomståendes ögon så skulle jag bli smått förfärad. Satan vad det hänger lite här och där, haha. Men, om jag väger "lite" häng mot att väga de 58 kilona extra jag vägde den 15 mars i år, så föredrar jag nog häng .
Och hänget går att fixa med en stor plånbok .
Härligt! Välkommen tillbaka