Inlägg från: Philippa |Visa alla inlägg
  • Philippa

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Ingen som kan svara på inlägg 7795?

Är det verkligen bara jag som ska lämna sånt test?

• Philippa
    Lajsa82 skrev 2010-11-05 11:25:58 följande:
    trollpackan: jag blev inte kallad till ett sådant test, trots att jag nyligen fått astma....läkare lyssnade bara på lungorna och det var början på min förkyldning och han tyckte det rosslade mycket och att jag måste vara frisk innan operationen (var på info dagen) och då hade jag inte fått diagnosen astma ens...så det är väl olika hur man gör på olika sjukhus, för dom kollade inte upp mina lungor på op dagen...
    Ok... men det är väl bra att de testar allt möjligt antar jag.....
  • Philippa

Åh vad jag längtar till min op den 23 november... Men jag vet inte hur jag kommer klara flytperioden... jag börjar flyta med Modifast på tisdag.... urk o blä....

• Philippa
    Spetan skrev 2010-11-06 09:51:40 följande:

Då kan vi följas åt :)

Jag opas oxå den 23 november.

Vart ska du opas? Jag ska opas i Sundsvall.....
  • Philippa

God morgon SPETAN.. jag har skickat ett meddelande till dig via mailfunkotionen

• Philippa
    PandaPanda skrev 2010-11-09 13:37:53 följande:
    I dag har jag börjat med flytet modifast. Har redan ättit en modifastpåse i dag. Nu är det tre veckor framåt som gäller för mig. Vad bör man tänka på inför flytet. Hoppas att ni kan hjälp mig med detta. Vore tacksam för detta. Tack i för hand! Tacksam för hjälp. Tack för ordet!
    Jag började oxå med Modifast idag... men har du bara ätit en påse än?

Du ska ju äta 4 påsar om dagen.. jag äter mina påsar kl: 07.00, 11.00, 15.00 samt 19.00.....
  • Philippa
    PandaPanda skrev 2010-11-09 13:47:43 följande:
    Det stämmer att jag har bara ättit en påse i dag. Vet ej hur man ska fördelat upp det. Sover på förmiddagarna. Hjälp!
    Du menar att du jobbar natt?
  • Philippa
    PandaPanda skrev 2010-11-09 19:24:53 följande:
    Jag är sjukpensionär.
    Ok, då får du väl kliva upp och äta och gå och lägga dig igen... för även efter du är opad är det viktigt att du äter på regelbundna tider.....
  • Philippa
    Vad har hänt med Fragile Angel? Hon är avregistrerad.....
  • Philippa
    Annicka skrev 2010-11-10 16:07:31 följande:
    Hon fick missfall igår och är väldigt ledsen och vill inte vara här inne på ett tag men hon kommer väl tillbaka när hon orkar.

Kram
    Oj, det var tråkigt att höra.. men måste hon avregistrera sig för det?

hoppas hon mår bättre snart!
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)