Inlägg från: Hannathu |Visa alla inlägg
  • Hannathu

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Känner oxå att det kan vara svårt att vara så nära om vi får fler barn. Vi har lilleman hos en släkting en dag i veckan när båda jobbar men utöver det har vi aldrig varit ifrån honom båda två samtidigt.
    Han trivs jättebra men jag är hypernervös...

• Hannathu

Gjort FET idag...
    Behövde bara tina ett och det var tydligen lika fint som när det frystes och då var alla fem guldembryon, så de behövde inte välja det finaste utan bara ta ett i högen.

Åhhh vad jag vill att det här funkar!

• Hannathu

Hoppas hoppas hoppas! Två celler är bättre än inga

Får väl testa på Valborg eller första maj om jag räknat rätt.
    Men jag håller på att bli knäpp drömmer mardrömmar om ett och ett halvtåriga månglingar och har ont i fogarna, är trött, mår illa mm. Kroppen håller på och luras hela tiden.

• Hannathu
    Leiben skrev 2012-05-01 18:52:58 följande:
    nä, tråkigt!

samma här dock men det var ju inte så oväntat. det jobbiga är att vi inet har nåt i frysen kvar och vi måste dra igång en process utomlands. det är ett års kö på donatorer på island också där vi vill vara eftersom det finns öppen donation :(
    Nä fy vad trist!
  • Hannathu

Vi kommer köra några vändor med bara pergo emellan och har det inte blivit något i höst så försöker vi med de vi har i frysen.

Om det inte hade varit så strikta regler kring att donera ägg så tror jag köerna hade varit mycket mindre. Det är ju inte förrän man själv ens är i närheten av att vilja ha barn som man börjar fundera på att donera och då är det ofta för sent att göra det och tydligen blir donatorerna inte speciellt väl behandlade heller.

• Hannathu
    Ellish skrev 2012-05-02 20:07:09 följande:
    Blev ingen rolig början på Maj här inte , den lilla ville inte stanna kvar :(
    Nä fy vad tråkigt. *kram*
Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?