• Leiben

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Det finns massa trådar om bf i nov eller som har med ålder att göra eller kankse den gemensamma nämnare är vart man bor.

Jag vill gärna ha kontakt med fler som nu är gravida men som fick kämpa hårt för att komma hit. Alla ni som lyckades efter antingen väldigt lågt tid, kanske haft ett eller flera missfall, har av olika anledningar fertilitetsproblem, genomgått IVF, ÄD eller annat, får gärna hänga med mig på den här resan.

Tycker det är skönt med andra som förstår pressen och oron som den här bakgrunden medför. Jag är trött på alla som säger: "men njut nu av din graviditet!" eftersom jag är lite för orolig för att kunna göra det.

Häng på :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-20 11:54
    Här hänger vi:

Wehee, bf: 5 okt
    PrettyPolly, bf: 4 nov
    Hannathu, bf:
    Leiben, bf: 8 nov
    vivillblitre, bf: mitten av nov
    Nym:, bf: 16 nov
    Underbara2010, bf:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-01 12:47
    En kort sammanfattning av bakgrunden hos oss ovan + några nya finns på sidan 14.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 09:59
    Bf efter RUL

Wehee, bf: 13 okt
    Hannathu, bf: 8 nov
    Leiben, bf: 8 nov
    PrettyPolly, bf: 10 nov
    Nym, bf: 18 nov
    Ellish, bf: 5 dec
    nizzY, bf: 29 dec (tvillingar)

• Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
  • Leiben

Lilldusan: grattis till plusset efter så många års kämpande. jag vet hur länge 5 år är. härligt att ni lyckades själva till slut. Månag här i tråden som gjort det spontant mitt melan bahandlingar och annat.

• Blåbär79

Hej!
    Här är en till som testade plus i April. Så otroligt att jag knappt vågar skriva det. Har tidigare genomgått IVF som avslutades för 5 år sedan, blev gravid "hemma" men det slutade i ett utomkvedshavandeskap 11 sep 2009. Så nu är man åter igen gravid och väntar nu på att se att allt står rätt till denna gång. Är i v 7 och gjorde VUL i tisdags där man enbart såg en förtjockad slemhinna, återbesök på tisdag.

• Wehee

Leiben, vad skönt med lyckat kub. Grattis.

Pretty Polly, lycka till i morgon. Hoppas din också viftar

Blåbär, stort grattis. Då håller jag tummarna för dig på tisdag.

• Leiben
    Blåbär79 skrev 2010-04-29 21:09:24 följande:
    Hej!Här är en till som testade plus i April. Så otroligt att jag knappt vågar skriva det. Har tidigare genomgått IVF som avslutades för 5 år sedan, blev gravid "hemma" men det slutade i ett utomkvedshavandeskap 11 sep 2009. Så nu är man åter igen gravid och väntar nu på att se att allt står rätt till denna gång. Är i v 7 och gjorde VUL i tisdags där man enbart såg en förtjockad slemhinna, återbesök på tisdag.
    hej och välkommen! Grattis till graviditeten och jag önskar också ett stort lycka till på tisdag. förstår att det är mycket nervigt.

Nu börjar vi bli så många att jag snart måste göra en lista för mig själv vilka ni är och er bakgrundshistoria.
  • kattalindh

Hej! Jag är beräknad till den 22 nov, och har även jag haft en lång väg hit. Har massvis med missfall i bagaget och tar nu innohep dagligen. Hoppas att det ska gå vägen har ett ultraljud som väntar på torsdag, vi får väll se då. Hoppas inget ännu! Har 5 barn sedan innan 15, 13, en liten flicka som dog 04 då 5 månader gammal, 2 och ett år gamla. En hel hop tycker många men jag har kämpat för alla ca 25 missfall genom åren.

• Hannathu

Kattalindh

Grattis till graviditeten! Det var en rejäl barnaskara!
    Inohep? Är det mot proppar eller är det ngt annat?

• Plly

ÅÅÅÅhhh, vi fick se en liten idag som vinkade och hoppade och sög på tummen! <3
    Helt fantastiskt! Nu kan jag pusta ut lite...Fick en jättelåg risk på Kub:en dessutom så vi är väldigt glada
    Fick två bilder som är lite oskarpa och så tog vi med mobilerna direkt på skärmen oxå så man kan ha med sig dom och titta på typ var 5:e minut ;-D

Välkomna ni andra! Kul att vi börjar bli en del nu.

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?