• tjötas

Kristna se hit! (Del 20)

Kristna se hit(del 20)!  
    Många trådar har det blivit..här kommer den 20:e!

Det viktigaste med tråden är att den sakall fungera som ett "andhål", eller oas,
    eller vad man nu vill kalla det. Där vi bara får dela med oss av våra liv, vår tro o. upplevelser.

Tack för att du respekterar detta! Ok..då kör vi vidare! Välkomna!!

Förra tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-257/m49911872.html

• Svar på tråden Kristna se hit! (Del 20)
  • Jessica C S
    Milkina cerka skrev 2010-10-01 12:51:38 följande:
    Jessica C S - Fint namn ni valt till er dotter , samma som min minsta som blir 7 i vinter. Hoppas allt är bra med henne o. er.

Ber för er alla här, har tyvärr ont o. läser mer på sidan än skriver numera, varje tangenttryckning gör ont.
    Känner någon för att be för det så vore jag tacksam.
    Men kära nån, jag ber direkt! Stackars dig *kramar om*
  • hemlig mamma

*Gud se till Spomenka! Du ser att hon har ont och att det är jobbigt. Jag ber att du ska ge henne kraft att orka. Samtidigt ber ajg till dig som är den store läkaren att du ska göra henne bra igen. Nu vet jag inte hur jag ska be vidare, men jag ber att du ska vara med henne och leda henne. Låt henne få känna din närvaro och kraft. Amen.*

• tjötas
    Jessica C S skrev 2010-10-01 11:04:44 följande:
    betania, jag ber att Gud ska bära dig när du inte orkar mer. Du är en sån kämpe, som kämpar på i motvind. Att det är värt det sen hjälper ju inte just nu när illamåendet hänger över dig..... Kan du inte vara sjkukskriven mer än vad du är? Det låter lite väl mycket för dig just nu, det är ju ett heltidsjobb bara att tackla illamåendet! Styrkekram!
    Tack! Jag hoppas kunna gå ner till 50% nästa månad, då har min vikarie hunnit börja och min primära uppgift blir att lära upp henne och då behöver jag kanske inte ha så dåligt samvete över att jag inte är på jobbet (eftersom hon är här som back-up). Jag hoppas jag klarar 75% tills dess! Det går så långt det går. Tråkigt bara att så fort jag gör nåt roligt och härligt på helgen så slår det tillbaka ordentligt på veckan sen. Till viss del är det värt det, för att få känna sig "normal" ibland men samtidigt får jag dåligt samvete för att jag inte klarar jobbet lika bra när jag "slarvat" när jag är ledig. Livet blir allt bra tråkigt när man bara ligger i soffan eller på sängen hela tiden... Nåja, det går framåt, 3 mån kvar nu.

Ber för er alla! För värk, för familje-problem, operationer och allt annat. Gud välsigne er alla!
  • Milkina cerka
    Jessica C S skrev 2010-10-02 10:47:11 följande:
    Men kära nån, jag ber direkt! Stackars dig *kramar om*
    Tacksam.
    Satvinder trodde att när vi dör kommer vi till Shalimar, som är själarnas land o. också kallas för Kärlekens Trädgård
  • Mrs K

Hej, vänner.
    Fick precis en uppadtering om läget för min väns släkting som behandlas för cancer. Första delen av den tuffa behandlingen tycks ha gått bra men det är lång väg kvar och han är fortfarande mycket medtagen. Just nu är han i ett läge där de måste avvakta med cellgifter och liknande för att kunna behandla andra skador på kroppen som cancern orsakat. Vill inte gå in mer på detaljer såhär på ett öppet forum.
    Fortsätt gärna be för honom och hans familj.

Tar med er alla i mina böner.
    Gud välsigne er.

• Indian29

herre du ser alla i tråden
    jag ber om att du ska ge var och vad den behöver till kropp och själ
    amen 

• Milkina cerka
    http://www.rhemamarvanne.com/   
    ">

Fick en länk av en vän.. blev förundrad över denna lillas fantastiska röst.. ville bara dela med mig, kanske glädjer det någon här.
    Tänker annars på er o. i är med när jag Ber.
    Jer Bogu tako omilje svijet da je i sina svojega jedinorodnoga dao da ni jedan koji vjeruje ne pogine, nego da ima zivot vjecni
  • Jessica C S

Betania, mrsk och spomenka--- Jag fortsätter be!

Spomenka, vilken liten tjej med stor röst, blir alldeles tårögd!

• hemlig mamma

För ett par veckor sedan hade min man och dotter änglavakt . Han gick ner för en trapp och missade ett steg och föll framåt. När han tittar upp sitter dottern på rumpan precis som om någon satt henne där och själv fick han lättare skrapsår och en lätt stukning och lite allmänt mörbultad. Vi är väldigt tacksamma för att det inte gick värre.
    Be gärna för en jobbansökan jag skickade i väg i söndags. Be att Gud får leda alla parter.

Svar på tråden Kristna se hit! (Del 20)