Jessica C S skrev 2010-10-01 11:04:44 följande:
betania, jag ber att Gud ska bära dig när du inte orkar mer. Du är en sån kämpe, som kämpar på i motvind. Att det är värt det sen hjälper ju inte just nu när illamåendet hänger över dig..... Kan du inte vara sjkukskriven mer än vad du är? Det låter lite väl mycket för dig just nu, det är ju ett heltidsjobb bara att tackla illamåendet! Styrkekram!
Tack! Jag hoppas kunna gå ner till 50% nästa månad, då har min vikarie hunnit börja och min primära uppgift blir att lära upp henne och då behöver jag kanske inte ha så dåligt samvete över att jag inte är på jobbet (eftersom hon är här som back-up). Jag hoppas jag klarar 75% tills dess! Det går så långt det går. Tråkigt bara att så fort jag gör nåt roligt och härligt på helgen så slår det tillbaka ordentligt på veckan sen. Till viss del är det värt det, för att få känna sig "normal" ibland men samtidigt får jag dåligt samvete för att jag inte klarar jobbet lika bra när jag "slarvat" när jag är ledig. Livet blir allt bra tråkigt när man bara ligger i soffan eller på sängen hela tiden... Nåja, det går framåt, 3 mån kvar nu.
Ber för er alla! För värk, för familje-problem, operationer och allt annat. Gud välsigne er alla!