Allergitråden
Man kan ha glutenintolerans utan att ha symptom alls, så absolut. Dessutom så hänger de ihop, de autoimmuna sjukdomarna och uppenbarligen kunde man ha både ock. Suck!
Skickar över kramar till alla ni som behöver det!
Läste att diagnoserna fibromyalgi och kronisk trötthet inte fanns innan de bytte från att sätt diagnos med hjälp av symptom och ge medicin mot sköldkörtelproblem... Numera mäter det tsh i blodet och är det ok enligt deras referensramar brukar man inte få hjälp...
Kan tillägga att jag nu i efterhand vet att jag haft myxödem som är ett sympotom man ENBART kan få om man har hypotyreos... Och då låg jag inom deras referensramar... Suck!
Älsklingen, jag tror fasktiskt att det är rätt liten risk att du inte är allergisk mot vete om jag ska vara ärlig... Gissar att det stämmer lite med vikten och när du fuskat också? Alltså att du tappar i vikt när du fuskar?
Men om det är enda orsak är ju svårt att veta.
Om man hittar en bra läkare kan man ju få be att få provmedicinera om man har måååånga symptom på hypotyreos. Det enda som kan hända är att du mår bättre typ. Mår du sämre så får man ju avbryta...
t0va, det är helt förskräckligt dåligt!! Buss på dem!!!