mithrandil skrev 2011-04-24 23:07:16 följande:
Jag har tagit upp det vid ett tidigare tillfälle men då har han inte tyckt om iden av att andra ska rota i privata saker.
Men nu så verkar det försent, han säger att han inte älskar mig längre. Får se hur det går, vi kommer ju ändå behöva bo ihop ett tag och för barnens skull måste vi vara vuxna och prata igenom hur framtiden ska se ut.
tack för rådet om hatt, ska köpa en sån där solhatt han hade förra året. Hoppas bara den får sitta på för hittills har mössa och keps åkt av snabbare än snabbt. Kan man smörja med locobase repair för att lindra eller ska jag låta öronen vara?
Jag tycker nog att ni ska försöka få hjälp, om inte annat för barnens skull.
Det finns många som kommit på att man inte älskar någon för att sedan ändra sig. Men som ni har det med barn och annat så tar det ju all kraft, sömn och energi gissar jag så ni inte hinner ägna er åt eran realtion?!
Vad ni egentligen behöver är egentid samt tid ni tillsammans och kunna vara "som ni var förr" innan barnen kom in i bilden.
Det är vanligt att relationer kraschar när man fått barn. Vår första barnmorska sa att det är 1 par av 4 som separerar inom ett år från första barnet om man bodde i Göteborgs innerstad!
Det är jätte mycket!
Håller alla tummar att det löser sig på bästa sätt! Kram!
Solhatt MED band finns!
Och är han så stor att han gillar någon figur typ bamse, gå till lindex och köp en bamsehatt osv. Låt gärna honom välja. Alternativt köp en sån där strykpålapp med en kul figur. Det funkar på mina, men han kan vara för liten?