Kavat skrev 2010-10-05 14:58:12 följande:
Risken är ju att det egentligen är mjölk som ställer till det men att det blir värre av t.ex gasbildande saker. Så har mina barn funkat. Alltså reagerat rätt tydligt på saker som de egentligen tål när de får i sig annat som de inte tål. När man tar bort det de är allergiska mot så klarar det annat.
Haha, så du har tillit till läkarkåren du?!
Här kör vi eget race, även om vi har en duktig läkare nu så kan ju inte hon göra mer än att råda mig till att sluta med det som han reagerar på...
I går natt och dag var liten helt underbar och sov, åt och var nöjd, men i natt var det helt hopplöst igen. Blir så trött, när ska allt släppa. Nu är vi ju förkylda också förstås, men jobbigt när han aldrig är bra.
Haha tillit till läkarkåren
Inte det minsta men de kan ju få tro det
Efter alla vändor med J så jag inte så stor tilltro till dem. Det var ju normalt att inte gå upp i vikt på 6 mån som 1 åring osv och det vet vi ju var det slutade någonstans.
Funderar dock på om jag ska testa en större mängd mjölk igen för att se lite mer, men vet inte vilket sätt som är bäst om jag ska äta mjölk eller om jag ska ge honom lite ersättning för att inte sabba min mjölk för mycket.