Inlägg från: Älskade Ängel |Visa alla inlägg
  • Älskade Ängel

Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3

LinNea08 skrev 2010-05-19 20:50:37 följande:
    Igår kom rosa spotting, idag är det brunt Så det är kört denna månaden med Nästa försök är 1 år sedan vi startade syskonverksta´n
    Tråkigt
  • Älskade Ängel
    Bebislängtan82 skrev 2010-05-20 08:15:01 följande:
    Min mens är snart slut, imorgon lär monitorn börja begära tester eftersom jag är på dag 6 då..
    Spännande....{#lang_emotions_laughing}
  • Älskade Ängel
    emau88 skrev 2010-05-21 09:18:34 följande:
    Hur går det älskade ängel, och ni andra som har BIM snart.. Kan ni känna av några symptom? Här känns det ingenting mer än trötthet, som visserligen kan bero på denna värmen som kommit.. plus att jag hade typ mensvärk från ÄL och sen kanske 5 dagar efter, men jag antar att det beror på just ÄL.. alla andra försök har jag kännt något men då har jag gått o kännt efter typ hela tiden, o sen har mensen kommit, men denna gången är jag lite mer "laid-back" :P Man kan ju hoppas att det hjälper :)
    Bara mensvärk... Men det brukar jag ha innan mens men hade det även när jag plussade för ett år sen... 9 dagar sen äl stegring, neg på grav-test!! Oj, slog mig nu när jag skrev, lite tidigt att tro att man ska få ett plus ca en vecka efter äl, ha ha{#lang_emotions_smile}... Ja ja, mensen kommer väl som vanligt....{#lang_emotions_undecided}. Hur går det för dig???
  • Älskade Ängel
    Maria84 skrev 2010-05-21 07:53:37 följande:
    Och här är min mens på intågande nu...
    Jäkla SKITMENS{#lang_emotions_cry}... Men NÄSTA gång kanske det lyckas{#lang_emotions_smile}.. Sj har jag mensvärk, kommer nog på måndag.... Testen visar feta {#lang_emotions_minus}... Som varje månad..
  • Älskade Ängel
    Bebislängtan82 skrev 2010-05-22 11:10:37 följande:
    Idag begärde den första testet i allafall. Beklagar för er som fått er mens, vet hur eländigt det känns varje gång den kommer.
    Kul!!{#lang_emotions_smile}
  • Älskade Ängel
    Maria84 skrev 2010-05-23 08:49:07 följande:
    Jaha ja.. Igår eller om det var i förrgår så kom det ju en massa klumpar.. Tog ett nytt test tidigt imorse och det visade +. Men idag har jag ont.. Så mest troligt så är det missfall, igen. Nog för att jag brukar få extrem växtvärk i livmodern men jag tror inte att det är det nu.
    Du kar alltså plussat, men blöder eller vaddå? Var plusset svagt eller starkt då? Det är ju inte alls säkert att det är ett mf, och jag håller tummar och tår att det går bra för dig!!!{#lang_emotions_flower}.. Styrkekramar!!
  • Älskade Ängel
    Maria84 skrev 2010-05-23 11:45:33 följande:
    Första testet var knappt synligt plus, imorse var det tydligare.. Blöder inte just nu, kom en massa klumpar i förrgår bara och idag har jag ont men blöder inte.. Nej jag vet, men har varit med om 5 missfall tidigare och de har varit olika allihopa men just klumparna tyder ganska mkt på mf.. Ska in till stan en sväng sen och köpa ett grav.test med veckoindikator för att se vilken vecka den visar att jag är i. Sen är det bara att vänta och se. Har en liten skrutt med gips här hemma nu, blev akuten för honom igår. Två sprickor i armen, mammas lille skrutt..
    Stackars lilla skrutten . Vad har han gjort?

Håller verkligen tummarna att allt är bra med liten i magen{#lang_emotions_laughing}
  • Älskade Ängel
    emau88 skrev 2010-05-24 09:13:43 följande:
    Jag ska verkligen hålla tummarna för dig :) lycka till På min monitor har "m"-et börjat blinka nu, och jag räknar att bim är på onsdag (14 dagar sen ÄL) så jag ska testa på torsdag är planen om inget hänt tills dess!
    Också 14 dgr sen äl stegring imöra, *hoppas hoppas* att inte mensen kommer!!{#lang_emotions_smile}
  • Älskade Ängel
    Emau: Nope ingen testplan då jag testat mig en hel vecka och fått neg. Dessutom känns det som om mensen ska komma... Tror jag avvaktar till imöra el torsdag, men man vet aldrig{#lang_emotions_wink}

Du då, när testa??{#lang_emotions_smile}
  • Älskade Ängel
    emau88 skrev 2010-05-27 10:53:57 följande:
    Jag kunde inte vänta med att testa längre än till igårkväll, använde ett clearblue test, och där var ett plus :D, inte särskilt starkt men iaf så att man lätt kunde se det :D Men jag vågade inte riktigt tro att det stämde, man har ju hört om spökstreck :S så jag tog två nya test nu imorse med, ett clearblue (som visade samma som igår) och ett av billiga-tester´s egna test som också visade ett svagt svagt streck.. Detta trodde jag aldrig skulle hända, var mitt 10:e försök och banne mig på tiden! :P Är helt överlycklig, men samtidigt vågar jag inte hoppas på att det verkligen stämmer ännu, ska ta ett digitalttest i eftermiddag.. hoppas bara att det är positivt också :S Lycka till ni andra och ge inte upp!
    GRATTIS till ditt {#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_smile}

Här är det {#lang_emotions_minus}....
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3