Inlägg från: Älskade Ängel |Visa alla inlägg
  • Älskade Ängel

Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3

Nathie skrev 2010-05-01 11:12:42 följande:
    Dag10-Dag24 fortfarande hög måste ju vara nått galet fel nån som har erfarenhet av detta???
    Du får förhoppningsvis max imorgon. Tror man kan ha vissa cyklar då man inte har äl dessutom.. Jag är på dag 18 idag och fortfarande låg..
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-05-02 11:21:25 följande:
    Dag 25 NU e den på låg kankse inte hade någon ägglossning denna månad suuuuger... Men kan ju hända att äl hoppar över men det suuuuuger ju... Nu vet ja ju inte alls när min BIM e lol Den har varit på hög Dag 10- Dag 24 , Dag 25 låg fattar inte , första månaden jag använder den också nån som har erfarenhet av detta...
    Oj, va tråkigt . Du kanske inte äl denna månad.
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-05-02 20:07:15 följande:
    Min gick upp på max idag dag 17 ... lite senare än vanligt, men det blir inget denna månad eftersom min man är opererad. Vi påbörjar vår utredning nu i veckan och jag tänkte att det kan vara bra att ha info till gyn även om det inte blir något plus denna månad.
    Tråkigt att han är ny-opererad mitt i äl . Hoppas utredningen går bra!! Kramar{#lang_emotions_flower}
  • Älskade Ängel
    gumaelius skrev 2010-05-03 13:31:51 följande:
    Jag gjorde det. Monitorn visade låg fram tilll dag 10, hög på dag 11 och ägglossning på dag 12. Stickorna kunde jag se på dag 10 att det var välfigt nära. Så där fick jag faktiskt fler dagar med stickorna? Men det är ju första månaden jag använder monitorn, så det kanske tar lite tid innan den lär sig min kropp. Enligt statistiken bör ju någon bli gravid i vårt forum snart, så hur går det? Vem/ vilka blir de lyckliga vinnarna denna månad?
    Ditt M har väl blinkat ett tag så jag tippar på att du blir den lyckliga vinnaren denna månad!!

Själv är jag på dag 20 och fortfarande låg... Hmmm... Hur många dagar brukar ni ha hög innan max kommer?
  • Älskade Ängel
    dallas skrev 2010-05-03 21:16:40 följande:
    Det har varierat lite för mig men oftast har jag hög 2-3 dar innan max som håller i sig 2 dar förutom 1 gång då det bara var 1 dag (har kört på sedan november) Första månaden jag körde med monitorn så hade jag hög i kanske 5-7 dar innan max.tror det står något om detta i bruksanvisningen, just när monitorn "lär känna cykeln"
    Ja förra månaden (första gången) hade jag hög mellan dag 12 och 20. Sedan max dag 21-22. Nu har jag fortfarande låg på dag 21.. Köpte till och med CBs ägglossningstester igår på apoteket för att dubbelkolla men det visade inget heller. Känner bara lite lite i äggstockarna men inte som att det skulle vara äl. HOPPAS jag får ägglossning denna månad iallfall!!
  • Älskade Ängel
    gumaelius skrev 2010-05-04 08:58:38 följande:
    Jag gjorde ett gravtest igår som visade +. Känns nästan overkligt. Jag som hade förberett mig på att det skulle vara otroligt svårt att bli gravid efter utomkveds och en äggledare mindre. Detta blir tredje gången jag är gravid på ett år, så denna gång måste det ju bara gå vägen.
    GRATTIS!!!!! GRATTIS!!!!! Vad var det jag sa???{#lang_emotions_smile}Du var den lyckliga vinnaren{#lang_emotions_sunny}
    Denna gång SKA det gå bra, inget snack om saken{#lang_emotions_wink}. I januari blir du mamma!! Grattis igen, vilken lycka{#lang_emotions_flower}
    Älskade Ängel skrev 2010-05-03 16:37:20 följande:
    Ditt M har väl blinkat ett tag så jag tippar på att du blir den lyckliga vinnaren denna månad!!
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-05-04 16:39:04 följande:
    Min mens kom idag suuuger....
    Trist
  • Älskade Ängel

Låg dag 9-22, detta känns väldigt segt... Blir antagligen ingen äl denna månad

• Älskade Ängel

Dag 25 idag och fortfarande LÅG. Varför??????{#lang_emotions_undecided}

• Älskade Ängel
    LinNea08 skrev 2010-05-08 10:35:20 följande:
    Kanske din äl hoppar över denna månaden? Vad jag har förstått det som, så kan sker det några gången under året? Jag kan ha fel... Hur länge har du använt monitorn?
    Ja det verkar så . Det är andra cykeln jag använder monitorn. Förra (första) månaden så fick jag max på dag 21 och 22. Nu dag 25 och fortfarande låg...
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3