Inlägg från: Älskade Ängel |Visa alla inlägg
  • Älskade Ängel

Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3

Va bra att du startat en ny tråd

Önskar alla god fortsättning på påsken{#lang_emotions_smile}

• Älskade Ängel

Vi började försöka maj 08, blev gravida maj/juni 09. Slutade i ma i sep, och har försökt sen dess... Går tröööögt...

• Älskade Ängel
    underbara03 skrev 2010-04-08 08:29:35 följande:
    Jaha så börjar man få ljusrosa flytningar igen då Skit mens!! Känner bara för att lägga av med bebisverstaden just nu!
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-10 13:21:10 följande:
    ... är det någon annan i tråden som har BIM om ca 6 dagar?
    BIM på torsdag, om fem dagar... *hoppas hoppas*
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-10 13:12:36 följande:
    Hej ni i tråden som varit gravida tidigare vilka syntom har ni haft då? Jag känner mig så himla trött att jag somnade halv nio igår och har molvärk i magen .... det är säkert bara inbillning men ... hoppet lever
    Jag hade bara mensvärk.. Så varje dag, hela tiden trodde jag mensen skulle komma och på dag 38 i cykeln så strålade det ner i benen och gjorde skitont. Tänkte jag tar ett test bara för å få se neg o tänkte att mensen då skulle komma. Såg då TVÅ streck på billiga testers sticka och tänkte att det nog var fel på testet men det andra visade samma!! Ringde min sambo som kom hem och vi tog ett CB, plusset kom innan kontroll strecket ens hann o komma{#lang_emotions_smile}.. Det var LYCKA.
  • Älskade Ängel

M:et började blinka igår, 12 dagar efter max visat sig, sen dröjde det inte innan mensen kom.

Har så mycket att tänka på med hus och annat att det får bli när det blir (graviditet alltså), det är hur välkommet som helst! När det nu blir....................{#lang_emotions_undecided}

• Älskade Ängel
    dallas skrev 2010-04-14 07:49:34 följande:
    Kärringen har anlänt här oxå snart skiter jag i alltihopa, eller nja, iaf i sommar så kan man njta av lite vin i solnedgångarna Jag tror jag kör en omgång till med monitorn sen "sparar" jag stickor t hösten...Kanske har man hunnit ändra sig inför nästa mens vem vet?!
    Eftersom jag nyss köpt min monitor så fortsätter jag ett tag till. Fick dock en riktig "smäll" igår att vi måste byta all panel på huset, dyrt??!!, pga fukt... Då var jag glad att vi båda jobbar o att jag inte var gravid med alla kostnader som även det skulle innebära samt den låga mamma-penningen. Fokuserar denna vår/sommar/tidig höst på huset och skulle jag bli gravid, så är det såklart lycka

Jäkla skit-mens!
  • Älskade Ängel
    gumaelius skrev 2010-04-15 13:32:44 följande:
    Hej på er, jag har precis inskaffat en monitor och är på dag 10 idag. Fortfarande låg fertilitet, börjar fundera om den verkligen fungerar... Hade ägglossningstest kvar som jag testade med igad, och de gav utslag? Ja jag bara att hoppas att den ger utslag i morgon. Kan ju ta nån månad innan den lär sig min kropp. Hur länge har ni andra använt monitorn?
    Välkommen! Jag testade för första gången förra månaden och fick hög på dag 12 och max på dag 21. Så du hinner

Jag/vi blev erbjudna utredning i förrgår men jag/vi är inte redo för det. Fortsätter köra med monitorn ett halvår till och har det inte tagit sig då så får vi väl gå på utredning
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-17 11:36:31 följande:
    Jag kan ju skriva lite om vår utredning (när den startar) om du vill ....
    Gärna!!
  • Älskade Ängel
    Maria84 skrev 2010-04-18 11:36:26 följande:
    Idag blinkar monitorn att det borde vara dags för tanten.. Men inget ännu, dock har jag haft mensvärk som kommit och gått i några dagar. Men jag är helt säker på att hon kommer att komma.....
    *Hoppas hoppas*. Låter lite hoppfullt, den har ju inte kommit iallafall
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3