Inlägg från: Älskade Ängel |Visa alla inlägg
  • Älskade Ängel

Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3

gumaelius skrev 2010-04-17 16:35:47 följande:
    Lycka till Älskade ängel och alla er andra såklart! !
    Tackar Detsamma!!
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-19 20:15:23 följande:
    Äh nu fattar jag ingenting .... klicka på länken i tråden,  länken i inlägg tre länkar till den tråd jag menar. snurrigt, det tycker jag med...men hoppas att du fattar Älskade ängel
    Tack.. Fattade Ska kolla tråden när jag har mer tid! Tack
  • Älskade Ängel
    Maria84 skrev 2010-04-21 12:28:49 följande:
    Har alltid kunnat testa samma dag som bim annars och nu är jag ju flera dagar över.. Men nu har tanten börjat, fast den är inte alls som tidigare så nu ska väl kroppen börja krångla igen! Jag vill reklamera min kropp
    usch så jobbigt . Har kännt så jag med många gånger
  • Älskade Ängel
    Spe skrev 2010-04-23 22:46:45 följande:
    Hej! Hoppas in idag...har inte skrivit på ett tag nu. Opererades akut i söndags...tog bort vänster äggstock och äggledare..Har varit sjuk ett längre tag utan att man hittat vad som var fel. I fredags insjuknade jag hastigt och fick blodförgiftning så det kunde gå riktigt illa. Som tur e hittade orsaken. Nu är jag äntligen hemma ... snittad igen...fy f-n hatar det...mår skit... Hoppas det gått bra för alla andra Kramar spe
    Krya på dig! Hoppas det blir bra nu!{#lang_emotions_flower}
  • Älskade Ängel
    gina2012 skrev 2010-04-25 22:26:42 följande:
    Kan man köpa monitorn på apoteket?
    Tror inte det, på nätet dock
  • Älskade Ängel
    underbara03 skrev 2010-04-23 14:44:23 följande:
    Låg på dag 14 på  monitorn, kanske det inte blir någon ägglossning denna månaden?
    Har du fått hög eller max än? Jag är också på dag 14, låg nu... Sist hade jag max-utslag på dag 21, 22...
  • Älskade Ängel
    underbara03 skrev 2010-04-27 10:59:41 följande:
    Nä jag har hög nu istället och har haft det i fyra dagar nu, hmmm, vi får se vad som händer hoppas på max imorgon. Har verkligen en massa ägglossnings sekret nu så jag håller tummarna.
    Japp, håller tummarna
    emau88 skrev 2010-04-27 10:13:42 följande:
    Hejsan alla! Nu har jag med, efter att inte lyckats bli gravid sen i augusti förra året tröttnat på att inte förstå mig på min kropp, inhandlat mig en monitor som jag har börjat använda (är på dag 5 nu). Känner mig jätte optimisktisk eftersom jag har sån oregelbunden mens känns det som om den kan vara till stor hjälp! Hoppas bara att den kan infria mina förväntningar!  Gör ni andra någonting för att försöka öka era chanser? typ kosttillskott eller någonting??
    Hoppas den funkar bra monitorn, själv är jag på andra försöket med den.. Jag kör inte med nåt annat, funderar dock på rosenrot om det inte tar sig snart, hört det kan hjälpa. Å andra sidan så gör det en ju piggare iallfall . Använder du nåt?
  • Älskade Ängel
    emau88 skrev 2010-04-27 18:21:22 följande:
    Jag hoppas med det! :) hur länge har du försökt innan nu började med monitorn? Förra omgången åt jag lite rosenrot, och jag ska nog göra det denna gången med fram till ÄL,. som du säger; det skadar ju inte och lite piggare gör ju ingenting att man blir :) Sen har jag folsyra med hemma, men det har blivit lite si o sådär med att ta dom tabletterna, har blivit någon gång ibland bara!
    Första sa vi "blir det så blir det" i ett år, sen blev jag gravid. Slutade i ma i sep -09, och vi har försökt sen nov -09. Alltså 6 månader, egentligen inte så länge med tanke på att jag mellanblödde kring äl ända fram till i jan/feb... Hoppas iallfall det tar sig under sommaren . Kommer mensen denna gång så tror jag både jag och sambon börjar med rosenrot..

Omega 3, ska man äta det när man planerar barn? Har missat det helt...
  • Älskade Ängel
    gumaelius skrev 2010-04-29 08:30:11 följande:
    Dom är lite roliga med sina rekomendationer. Sunt förnuft är det bästa! Sedan kan man ju såklart få många bra goda råd. Idag dag 24 och har haft molande mänsvärk ett par dagar nu. Känner ömma bröst och lite allmänt seg, frusen, trött. Antingen kommer mensen eller så kommer den inte. Har haft lite svårt att släppa tanken... Idag ska jag ta mig samman och slutaföra min D-uppsats för nästa vecka är det ju jobb igen. Svårta att hinna med något skrivande med småbarn och hela familjekarusellen när man kokmmer hem efter arbetet. Någon som börjar närma sig slutet på cykeln? Hur känner ni er? Någon som jag, skengravid?
    *Hoppas hoppas*. Låter ju hoppfullt!!

Jag är på dag 16=låg..
  • Älskade Ängel
    gina2012 skrev 2010-04-28 21:16:38 följande:
    Får jag också vara med här??... Fick min monitor idag så nu väntar jag bara på att mensen ska komma så jag får sätta igång:) Är det många som blivit gravida i tråden än?? Läste för ett par dagar sedan och då var ni två. Har det hänt ngn mer? /s
    Välkommen!!
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3