Vi vars partner måste lämna landet - TRÅD 10!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-17 23:1315/7-10
Monica G E S
Grattis till er som fått hem era män! Vi har väntat 11 månader, fortfarande inte fått någon handläggare. Jag mår så dåligt av allt detta att jag smart inte vet var jag ska ta vägen! Gråter varke kväll och mår skit av all denna stress och saknad. Tänk om de säger nej! Jag mår så dåligt av denna ovisshet och lååååånga väntan
[quote=71660353][quote-nick]Leniz skrev 2013-11-12 21:21:19 följande:[/quote-nick]
oj vad konstigt inlägget blev...
Tack snälla för omtanken Leniz Jag hoppas denna resa får ett lyckligt slut för oss, er, och alla ni andra därute som kämpar så för rätten till kärlek utan gränser! Kram på er
Det här med väntetiderna är så himla olika för alla verkar det som, oavsett hur väl man fyllt i blanketten och vilken information man lämnat. Verkar som att intervjun är i början för vissa och i slutet för andra? Eller hur ligger det till egentligen? Vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Hur ska man planera allt liksom. Ska man bara gå i ovissthet i ett helt år och sen helt plötsligt rycka sig ur sitt liv och flytta?
Tack snälla smilla75 för svar! Ibland behöver man ett förtydligande från någon som vet. Vi är inte gifta men superseriösa. Det lär bli svårt för MIG att försöka hävda motsatsen. Trevlig helg på er alla!