Inlägg från: Malin 79 |Visa alla inlägg
  • Malin 79

vi med många barn del 9

hihihi faktiskt har de inte sagt på länge att de har tråkigt =) men de håll sig road med en massa aktiviteter,

två bröder är på simhallen eller ishallen mest hela dagarna och de andra har fina kompisar, och de små leker väldigt bra med varandra för tillfället  =)

• Malin 79

Manye tur de gick ganska bra ändå , hoppas de läker fort,
    Titti 1 välkommen
    Här har vi 8 barn 6 killar o 2tjejer
    Tjejerna kom som nr 4 och nr 8 ;) kan tänka mig en till men om några år ;) tyck jag ha minst 10 år på mig ;) eller ;) är 32 nu ;)

• Malin 79

Hihi ok ;)
    Ja vår äldsta är 18 ;)
    Skulle ha få barn är de stop här ;) men de får han nog inte på lääääääänge de enda han tänker på är jobb jobb och åter jobb ;)

Kanske inte blir fler heller e ganska nöjd som de e nu ;)
    Men man vet ju aldrig ;)

• Malin 79

De e de trista :( många runt omkring som är negativa, har dock lärt mig nu att låta de gå in på ena sidan o ut på den andra även om de e mamma :/
    De lever ju inte hemma hos oss liksom, så länge vi mår o bra o trivs ;)
    Dock idag har mina varit lätt sålda haha alla har varit halvt galen idag :P ja inte minsta o största men de andra där emellan :/

• Malin 79

Oh jag ville bara skryta lite ;)
    Vi måste ha världens gladaste , goaste, snällaste lilla tös, hela 8 månader har vår lilla hunnit bli, en liten tjej på hela 7640 gr o 69 cm lång ;) litet huvud dock på 42 cm samt att det är snett, växer de inte lite mer o huvudet inte rätar ut sig blir de en massa koller,

Hon är ändå helt otrolig, och nu är bissing nr 4 precis genomsprucken och hone som vanlig,;)
    Bara njuta man vet ute hur länge detta sitter i ;)
    Så vi njuter ;)

• Malin 79

Välkommen alla nya ;)
    Här har vi 8 underverk i åldrarna 18,12,10,8,6,4,2 och 9 månader idag faktiskt ;)
    6 grabbar och två tjejer ;)
    Har en nervös kille här idag, dags för uppkörning om ca 11/2 timme ;)

• Malin 79

Hihi ja ;)
    Uppkörningen gick bara bra o han blev godkänd ;),
    Nu e de bara teorin kvar,
    Vi har sju rum o kök,
    5 sovrum så egentligen för litet:/
    Men tanken är vi skall göra oordning källarvåningen så de blir inredd med två sovrum o ett mysrum

• Malin 79

Storafamiljen sån blödning har jag haft vid de två senaste Graviditeterna :)
    Men förstår dig, håller tummarna för ett plus snart ;)

• Malin 79

Evanor 69 stort grattis till tösen ;)

Svar på tråden vi med många barn del 9