vi med många barn del 9
Här har de lättat lite, dock e magen stenhård o trycket neråt känns, går som en kossa, här vill vi att den lille ska stanna ett tag till e bara i v33+ enligt ul enligt sista mens v34+4
Här har de lättat lite, dock e magen stenhård o trycket neråt känns, går som en kossa, här vill vi att den lille ska stanna ett tag till e bara i v33+ enligt ul enligt sista mens v34+4
Här har de kommit mer snö med :( less less o nu har de två minsta börjat blivit dålig i förkylning, men kan de bli annat då vädret e som det är.
I övrigt var vi på ul igen idag o den lille hade vuxit men e fortfarande för liten :(
Mitt bt var högre o äggvita i urin :( bli en massa koller nu i även nytt ul om två veckor, oh med tanke på min huvudvärk så har jag ny koll hos bm på fredag så de känns bra att de håll koll på en
hej alla var ett tag sen igen,,
verkar som de flesta av oss har sjukstuga =(
även så här,,
mannen har tom fått varit hemma från jobbet då jag vissa dagar inte pallar att vara uppe,,
nu dock har de varit pigga så de kunna gå till skola och dagis, själv har man legat, onda sd och tokförkyld =(
allt såg dock bra ut i fredags,, så de var ju bra,, nytt bm besök på torsdag och sen ul igen onsdag till veckan.
här blir de inga fler fasen de klara jag inte,, ja barnen klara jag men inte en grav till,
men så e de ju nr 8 med =)
roligt att de kommit nya hit med =)
bebis suget kommer man nog aldrig ifrån tror jag,, så här hoppas jag de blir barn barn i framtiden =) ena sonen blir ju 18 till hösten så om inte allt för många år kanske haha =)
nä nu skall man börja natta lite barn
Oki då e jag med,
De gå säkert bara bra, men förstår att väntan e jobbig
hej tjejer
nu var de ett tag sen igen,, har försökt läsa ikapp men de är lite mycket,,
ni verkar många ha de lite jobbigt =( vet hur de e,, styrkekramar till er.'
muskedalen,, härligt med en frisk liten kille =)
här e de upp och ner,, har haft förkylningen på besök och hos mig verkar den stanna =( sån rethosta då man skall sova,,
i övrig hade den lille i magen vuxit på sig lite och följer sin egen kurva så slapp föda nu i v35 +
men från och med lördag får den gärna komma har då gott 36 hela veckor =)
har en väldigt öm mage, en massa sd, mensvärk och brösten spänner massor,, har inte gjort de med de andra,, undra om de med kan vara ett tecken på att de börjar vara på g, eller bara önsketänkande =)
ja vill den inte komma innan 14 mars så skall jag på hinnsvepning då,, men jag hoppas den kommit innan dess =)
Mymy välkommen ;)
Här väntar vi nr 8 helst får den komma nu ;)
Har bf 1 april